Nekad makadiver2243 | Ban Överklagan [SHABBE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

makadiver2243

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199428388214/home

Ditt Hex-ID: steam11000015781c576

Vad är din discord tagg? makadiver2243

Vem var det som bannade dig? vossy och 1shabbe

Bild på banmeddelande: IMG_7176.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade en del textur problem inne på skärmen som orsakade att jag inte såg svetllana och såg igenom en massa väggar så massa folk som va bakom väggen, detta gjorde så jag behövde ta spawnmenu men ifall jag hade utfört commandet (spawnmenu) medans procenten höll på ladda hade återgärden abrytits och jag hade spawnats där jag dog eftersom att unive har ett script som gör att om man quitar tar spawnmenu osv spawnar man där individen/karaktären dött jag när jag tänker från båda sidorna så kan de ha sätt fel ut från shabbes sida att jag tog spawnmenu när procent återgärden var klar men om han kollar från mitt perspektiv skulle han kunna se att det också finns en poäng men oasvsätt så förstog jag hans perspektiv och såg klippet det var fel utav mig kanske borde tänkt lite länge och väntat typ 1 min innan spawnmenu senaste skulle gjorts.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som jag nämnde ovanJag hade en del textur problem inne på skärmen som orsakade att jag inte såg svetllana och såg igenom en massa väggar så massa folk som va bakom väggen, detta gjorde så jag behövde ta spawnmenu men ifall jag hade utfört commandet (spawnmenu) medans procenten höll på ladda hade återgärden abrytits och jag hade spawnats där jag dog eftersom att unive har ett script som gör att om man quitar tar spawnmenu osv spawnar man där individen/karaktären dött jag när jag tänker från båda sidorna så kan de ha sätt fel ut från shabbes sida att jag tog spawnmenu när procent återgärden var klar men om han kollar från mitt perspektiv skulle han kunna se att det också finns en poäng men oasvsätt så förstog jag hans perspektiv och såg klippet det var fel utav mig kanske borde tänkt lite länge och väntat typ 1 min innan spawnmenu senaste skulle gjorts. så detta vad var som inträffade innan jag blev bannad och återgärden togs från shabbe.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var lite 50/50 skulle jag säga men de var mitt fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad lite tidigare mest när jag var ny på servern sen några gånger innan,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Yes det har jag hoppas man som person frå en andra chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka