Nekad makadiver. | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ingenanvändare

Icke Medlem
Meddelanden
225
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Sinan

Vad är ditt discord namn? makadiver

Vad är ditt födelsedatum? 20 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Sinan Savas, född den 20 oktober 2000 i Turkiet, växte upp i en familj som kämpade med svåra ekonomiska omständigheter, präglade av den turkiska kulturens traditioner och värderingar. Han bodde tillsammans med sina föräldrar och syskon, och redan som barn började han drömma om en bättre framtid, där utbildning skulle vara nyckeln till ett mer framgångsrikt liv. Sinan var medveten om att hans familj inte hade de ekonomiska resurser som krävdes för att ge honom alla möjligheter, men det hindrade honom inte från att hoppas och drömma.

När chansen kom att flytta till ett annat land för att studera på universitetet, stod han inför ett av sitt livs största beslut. Han visste att det innebar att han skulle behöva lämna sin älskade familj bakom sig, vilket fyllde honom med både sorg och osäkerhet. Men samtidigt insåg han att denna flytt kunde bli den gyllene möjligheten som öppnade dörrarna till en ljusare framtid. Vid ankomsten till sitt nya land möttes Sinan av en blandning av känslor – en djup saknad efter sin familj, men också en stark känsla av förväntan och hopp inför de möjligheter som låg framför honom.

För att skapa en stabil och trygg framtid, fattade Sinan beslutet att ansöka om medborgarskap i sitt nya hemland. Han förstod att detta skulle kunna ge honom den säkerhet och de fördelar han behövde för att bygga en framgångsrik karriär. Men samtidigt kämpade han med frestelsen att tjäna snabba pengar, och kriminalitetens lockelse började dra i honom. Trots att han visste att han hade hela livet framför sig, kände han en stark press att snabbt börja tjäna pengar, av rädsla för att tiden annars skulle rinna ifrån honom.

Fast besluten att göra det bästa av sitt liv, stod Sinan inför många utmaningar och svåra val. Han visste att vägen till framgång inte skulle vara enkel, men hans målmedvetenhet och vilja att lyckas drev honom framåt i strävan efter att uppnå sina drömmar och skapa en bättre framtid för sig själv och sina nära och kära.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har omfattande och mångårig erfarenhet av FiveM roleplay, vilket har gett mig en djup förståelse för hur man bör uppträda och interagera på en rollspelsserver. Genom åren har jag lärt mig att det inte bara handlar om att följa reglerna, utan också om att skapa en engagerande och rolig upplevelse för alla deltagare. Mitt primära fokus är alltid att säkerställa att alla som är involverade har en trevlig och minnesvärd tid.

Jag strävar inte bara efter att vinna eller uppnå personliga fördelar i rollspelet. Istället är jag alltid redo att ta ett steg tillbaka och låta min karaktär förlora i ett scenario, om det bidrar till en mer intressant och dynamisk upplevelse för alla inblandade. Jag tror starkt på att ett bra rollspel handlar om samarbete och gemensam kreativitet, där varje individ bidrar till att skapa en levande och trovärdig värld.

Utöver detta har jag en solid och gedigen kunskap om de regler som gäller på servern, och jag är mycket noggrann med att säkerställa att mitt agerande alltid är i linje med dessa. Jag förstår vikten av att följa reglerna för att upprätthålla en rättvis och balanserad spelmiljö, och jag vet exakt hur jag ska agera för att undvika att bryta mot dem under rollspelet. Med min erfarenhet och mitt engagemang är jag väl rustad att bidra till en positiv och underhållande spelupplevelse för alla på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Låta måda parterna vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag är bekant med allt från VDM (Vehicle Deathmatch) till att följa stadens lagar och regler och har även tagit del av en mängd andra ämnen som är relevanta för rollspelet. Dessutom har jag en tidigare erfarenhet av att spela på servern, vilket ger mig en god förståelse för dess dynamik och regler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har tidigare erfarenhet av att spela på Unive och har även två års erfarenhet av Total RP.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad.
Anlending: Du har en aktiv ban just nu.

Du får ansöka igen när din ban har gått ut. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka