Nekad makadiver. | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ingenanvändare

Icke Medlem
Meddelanden
225
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199428388214/home

Ditt Hex-ID: steam11000015781c576

Vad är din discord tagg? makadiver

Vem var det som bannade dig? COL

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen vid namn COL valde och banna mig eftersom jag begådde ett regelbrott vilket är en självklar het att det ska innebära ban, jag som spelare är fullt medveten om varför han bannade mig och ångrar var ag gjorde men kunde inte riktigt tänka på konsekvenserna under tiden jag gjorde regelbrotten då jag var välfigt förvirad efetrsom vad som hade inträffat men jag vet varöfr COL valde och banna mig i denna sitvation.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade roligt senario ingame rpade med vänner och gäng och hade åkt runt ett tag bara haft kul. Efter en tid att ha åkt runt stan får jag ett samtal av en i gänget och han berättar att folk har jagat han och att han inte lyckas åka därifrån och ber mig komma till positionen han skickat jag sätter ruten och börjar min färd tid när jag väl är framma på positionen som ungefär är vid hamnen ser jag hur folk jagar honom och då ser jag att han hoppar ut ur bilen och springer allt vad han kan inte i hamnen personbilarna som jagade honom åkte runt hamnen en snabbis och jag passade på springa in efter han för att inte stanna kvar ensam där ute. Allt detta lädde då till ett skottsenario och skottsenariot pågick ett litet tag då vi ej kunde komma ut från självaste hamnen utan dom bara stog där och skjöt in till slut valde en gängmedlem att försöka springa ut med händer i luften frö att kolla om de va kvar då polisen var utanför och jag fick inget svar av han som började springa och sedan dör utav att en av personerna buggar skotten genm dörren (Klipp finns tillngängligt), Jag ligger kvar där jag döt väntar ungefär 2 minuter och märker att ingen inom räddningstjänsten eller annan civil kommer och väljer att göra en report och anmäler händelsen jag får revive av en staff och fortsätter rpa utan att komma ihåg senariot sedan när jag satit mig i min bil som låg utanför och börjat köra iväg så hinner jag max komma till en bro vid hamnen och blir dödad av staff vilket kallas slayad tydligen fick reda på det av en vän. Anledningen till att jag blev Döadad/Slayad fick jag reda på när jag blev bannad för att visa klippet till en av min vänner i discord då han förklarade att denna staffen har valt att döda dig efterom att han kanske tyckte att senariot som jag raporterade skule leda till att jag ska få revive. Så jag fortsätter rpa och innan man dör helt kan man krypa lite och då skickar jag gps till en av mina vänner så han kommer till mig och hämtar oss. men blev bannad eftersom jag delade skärm och inte satt dethad i vc jag förstår att ni staff kanske inte tror på att jag delade ett klipp men jag är förstålig till det och tycker denna bannen är rätt lagd mvh.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna ban var ej felaktig då det var jag som gjorde fel från mitt perspektiv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har haft några innan men de flesta var ett tag sen. Bara en nu för litet tag sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte begå det regelbrott jag gjorde och bara tagit det efter när jag till exempel har quitat eller gått in i spawnmenu och inget senario pågår senario/död.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja förstår.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka