Nekad makadiver. | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ingenanvändare

Icke Medlem
Meddelanden
225
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199428388214/home

Ditt Hex-ID: steam11000015781c576

Vad är din discord tagg? makadiver

Vem var det som bannade dig? William.9.

Bild på banmeddelande: View attachment 85275

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom banna mig för att jag pratade med min kusin i discord medans vid roleplayade jag gjorde helt fel och är medveten om det och har sutit bannen 4 dagar nu och är helt medvetande om att jag ej kan göra något lika dumt igen och ska alltid köra enligt serverns regler ber om ursäkt tycker jag borde få en till chans nu och kuna rpa och visa vad jag igentligen går för.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag pratade i snap med en kusin och allt hördes Ingame och jag gjorde fel. Samt pratade ooc vilket var dåligt av mig ber om ursäkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har men det var ett tag sen kört här sedan 2022 de har varit vana när jag inte var lika bra på roleplay.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte pratat med kusin

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja inte prata discord

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka