Nekad makadiver. | Ansökan till Servervakt [Filip10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ingenanvändare

Icke Medlem
Meddelanden
225
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? sinan

Vad heter du på discord? makadiver

Vad är ditt Hex:ID 11000015781c576

Ange ditt födelsedatum 20 Oktober 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv ungefär 4 - 5 timmar varje dag, när det gäller helger så är jag aktiv ungefär hela dagen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Spelet sedan 2022, senaste medlem har jag haft i några månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har ingen bild men ungefär 40 tror jag sedan 2022 (Några felaktiga)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ifall jag ska förklara detta kortfattat har en servvakt som uppgift att hålla koll på servern utöver staffsen, servvakterna är inte där för att ta reports utan dom är där för att hålla koll så det inte är en massa lallare och folk som inte spelar enligt reglerna som är där samt ska servvakterna hjälpa folk som behöver hjälp och föregå med gått exempel för servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill vara servvakt för att kunna ta hand om alla lallare på servern samt ha perms eftersom att jag är väldigt skriv och kan föregå med gått exempel, jag är i nuläget MA (Medlemskaps Ansvarig) och tror SV (Servvakt) skulle passa mig väldigt bra. Just nu lägger jag ner mycket tid och engagemang på servern för att ta in nya medlemmar som inte ska lalla.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det innebär att använda sina perms på fel sätt exempel och andra exemplet är att ta återgärder på folk som du exempel inte gillar eller något åt det hållet. SAMT SKA JAG ALDRIG använda mina perms för att underlätta min RP.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka