Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/btmanyet/
Ditt Hex-ID: 11000013ec52906
Vad är din discord tagg? edit#8309
Vem var det som bannade dig? Philip320
Hur lång tid var din ban? 13 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att lallade
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va på bil firnan och skulle köpa en bil
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig utan det var jag som lallade lite för mycket.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig varit bannad på den här servern
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänkt efter innan och andvänt mig av sunt förnuft och vara lite mer seriös för jag vet att alla på servern vill ha det seriöst. Eftersom det är en seriös server.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte lalla och vara seriös istället
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000013ec52906
Vad är din discord tagg? edit#8309
Vem var det som bannade dig? Philip320
Hur lång tid var din ban? 13 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att lallade
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va på bil firnan och skulle köpa en bil
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig utan det var jag som lallade lite för mycket.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig varit bannad på den här servern
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänkt efter innan och andvänt mig av sunt förnuft och vara lite mer seriös för jag vet att alla på servern vill ha det seriöst. Eftersom det är en seriös server.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte lalla och vara seriös istället
Har du läst våra regler? Ja