Nekad majlopan | Ban överklagan (Wagner)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

majlopan

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199110083323/

Ditt Hex-ID: 11000014488d2fb

Vad är din discord tagg? majlopan#7597

Vem var det som bannade dig? mommo och discord flame

Hur lång tid var din ban? ---dagar i discord och på rpen 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: copbait failrp ~Mommo. Återstår: 17 dagar 19 timmar 16 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tjatade för mycket om bannen på rpen så då tog adminsen ansvaret att banna mig och de gjorde jag fel men jag ber om förlåtelse och på rpen så var de att jag inte stanade när han blinka in mig och de hände 2 gånger men han banna mig i farten

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde med min nya bill för hade varit och köpt den och pimpat den med en ny tuta och sont men de jag gjorde fell va att tuta vid polisen och i onödan tror jag men då gjorde jag de men 1 gång så åkte jag igenom marken och kickades ut från rpen men andra gongen då fick han fat på mig och tazera mig och tog handbojor men då tryckte jag f och hoppade in i bilen och körde men i farten så bannades jag. och över till discord då på efter midan så hade jag blivit bannad av en annan ban en dena och då joina jag support kanalen i discorden och joina flame och då börja vi prata men där mot hälften av tiden i samtalet då böjade de tjatas mycket från mig och kan jag inte få bli unbannad plizzz i minst 15min och då klev flame in och sa nu är de nog ta imot bannen och sluta tjata och då sa jag men jag vill bara prtata till. men då sa flame nu räker de men jag fortsate i 5min till sen kom bannen.... i

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fell i discorden och på rpen båda följde jag inte reglerna men de har jag tagit i minet

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. att alltid tänka innan jag gör något vad va de jag inte fick och fick

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja slutat när flame sa de i discorde och bara sakt tack för idag tack för smtalet och lämnat istälet för att tjata håll i huvet på flame.. på rpen så va de att ja bara skulle ha stanat när han sa de men jag insåg inte att jag hade gjort något fell de var därför jag körde i från

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja
jag försöker mitt bästa med att skriva men de är inte alltid enkelt när man har duskeksi och adhd..... TACK

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka