Nekad majlopan | Ban överklagan [Sightly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

majlopan

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199110083323/

Ditt Hex-ID: 11000014488d2fb

Vad är din discord tagg? majlopan#7597

Vem var det som bannade dig? mommo och discord flame

Hur lång tid var din ban? ---dagar i discord och på rpen 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd: av ~mommo Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde olagligt och då stanade polisen mig men jag flyde för jag ansåg att han stopade mig för inget han gjorde de 2 gonger på samma timme och så fick jag bannen i 20dagar. men jag vet inte exakt vad jag gjorde fell på vägen men över till discorden innan min ban då hade vi en annan insedent som utspelade sig på mig och flame och jag gick in i support i discorden men när jag joinade så sa jag vad som hade hänt och dom sa du får göra en ban överklaga om de och då tjatade jag för mycket och dom drog ut mig ur support 3 gånger men jag fortare tjatade de gjorde jag fell och ber om ferlåtelse...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis köpt en volvo 740 på bilfirman saras och pimpat den med en tuta och sånt och ville bara glida runt och tuta och då vet jag ej efter 6 min och 28 sek så hörde jag och såg en civilare som blinkade in mig och jag ansåg inte att de va något så körde vidare och nästa 6 min och 28 sek så kom han igen och då stannade jag och sa vad vill du och han sa mot bilen med draget vapen och sedan tezera mig och efter de handbojor och då tryckte jag på f och hoppa in i min bil men handbojorna på och då i farten blev jag bannad...... Över till discorden där satt vi eller vi jag och flame och pratade om en annan incident som hade hänt innan på rpen som va att jag hade varit utan sunt förnuft.. Och när jag och han pratade om de så tjatade så mycket om att jag ville bill un bannad för de så insåg inte att jag tjatade hål i hans huvud och då sa dom nu räcker de sluta tjata jag vill inte permanent banna dig från discorden men de kommer jag göra nu och då bröts de och då bröt jag ihop men jag har försökt och försöke men inget svar som är grönt bara röt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag kunde ha slutat tjatat och bara sagt så nu gör jag en ban överklagan så slipper jag discord bannen istället för att få flame uppretad och arg när jag har tjatat hål i huvet på honom men jag var också lite och på rpen så skulle jag kunnat bara stannat och frågat om vad de gäller istället så kör jag iväg och i farten då blir jag bannad i 20 dagar

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad på snöstaden men du var de för jag hade kört för fort men de blev jag grön på min ban överklagan och på dena serven så blev jag avstängd från repen i 1 dag och 1 till gång då var jag avstängd i 1 timme

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat bara accepterat bannen och bara sakt tack för idag och jag gör en ban överklagan. och samma sak på rpen stannat och sakt vad har jag gjort för fel kan jag bätra mig på något och dragit sen så hade de inte varit någon ban

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja mycket

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka