Accepterad majlopan | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

majlopan

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199110083323/

Ditt Hex-ID: 11000014488d2fb

Vad är din discord tagg? majlopan#7597

Vem var det som bannade dig? vet ej kommer inte ihåg

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? jag kan bara inte ansluta till discord servern

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tjatade på dom om att jag ville ha medlemskap och gjorde de 100 gånger om. och dom sa nej nej

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag joina discorden och sätter mig i support och väntar i 5-10 min och sen blir jag in dragen till support 3 och då så gör jag felaktigt att tjatat 100 gånger om. jag sa kan jag få mutlig ansökan snälla men dom sa nej nej men jag fortsatte och då sa flame tror jag han hette att jag kommer banna dig och så blev jag bannad permanent......

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var jag som gjorde fell genom att tjata om och om och om igen och då fick dom nog och banna mig

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har ej blivit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte tjata och bara tagit de lugnt med att tjata

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att lyssna på lednigen de är ej jag som bäste mer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

de var allt
men jag förstår om ni nekar den för att jag inta har skrivit så mycket men jag gjorde mitt bästa och de fanns inget mer att sriva om

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka