Accepterad Majkuus | Ban Överklagan (Blacky)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Majkuus

Icke Medlem
Meddelanden
91
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Majkuus/

Ditt Hex-ID: 110000141a4803a

Vad är din discord tagg? Majkuus#1680

Vem var det som bannade dig? Blacky

Bild på banmeddelande: epan.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tro han valde att banna mig för han tror att jag gjorde fear rp med meningen men det va miss click.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det va några som hade kaxat med en tjej och sen kaxade hon tbx mot dom, och sen efter de kom ja då och sa att han skulle flytta bilen. men han vägrade och sen tog ja upp ett base ball trä och slog lite på bilen och då fortsatte dom att hålla på att trigga mig. och sen efter de så drog dom och sen kom tbx och riktade mot mig på motellet och då råkade ja klicka me musen och de va då dom sköt mig på motellet. dom sköt tjejen också som dom hade kaxat emot och sen bah där har du också jävla slyna sa han när han sköt hon

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker de va en felaktig ban fast förstår ifrån hans perspektiv också varför han valde att banna mig men fattar ej varför grov fear rp för tyckte de lät som i support att han satt och skyddade dom andra även fast dom hade gått emot regeln sunt förnuft så avbröt han mig i support när ja pratade hela tiden och sen sa han att ja skulle lämna support

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej detta faktiskt är min första ban någonsin på unive

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte direkt kanske vara mer fokuserad och inte råka miss klicka på musen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ja ej ska ksk ta upp ett baseball trä och slå på deras bil även om dom är svin kaxiga

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp!

Tillbaka