Nekad majkolv90 | Chef-jobb ansökan [smokey] [Trygghansa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevinchang07

Aktiv Medlem
Meddelanden
859
Reaction score
103
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? tryghansa

Vad heter du IRL? kevin

Vad heter du på discord? KevinChang#8285

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 3-4månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att ha öppet så mycket som möjligt runt 4-5 timmar om dagen och även anställa vättiga personer och mogna jag ko mmer även vara hård på interviuverna så att dom tar det sariöst och kommer anställa dom som provanställda så att jag kan se om dom tar det på alvar samt faktiskt jobbar och inte bara åker iväg och chillar jag kommer även om det finns en möjlig het sänka priserna och lägga till mer inredning kanske om det går och om man eller jag får flytta hela företaget till mit i staden så att folk blir mer intreserade och försöka fixa nya sorters bilar då dom som finns nu är tråkiga och behöver en make over typ jag kommer även ha det lite mer öppet så att folk faktiskt kan se in och då bli mer intreserade jag kommer även varje söndag att ha rea 5% of typ eller 20% of för att dom som är lagliga inte ska få böter far att bilen är oförsäkrad

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på polis myndigheten rekryterare men även marjalisas och Suzuki qs och trygghansa då jag har väldigt starka erfarenheter av att sälja men även hantera stress bra och ta det lugnt om köparna är agresiva men även arga eller otrevliga jag vet även hur faktura systemet fungerar jag kan även leda då jag varit i stresiga situationer inom polisen och även kunna leda och vara en bra förebild

Hur ofta kommer du vara inne? vardagar 4-5 timmar fredagar och helger samt lov 5-10 timmar om inte mer

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det är klart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja klart och tydligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka