Nekad majkolv90 | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevinchang07

Aktiv Medlem
Meddelanden
859
Reaction score
103
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/potataman/

Ditt Hex-ID: 11000013f8d2069

Vad är din discord tagg? KevinChang#8285

Vem var det som bannade dig? rose

Hur lång tid var din ban? 5dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? spawnmenu abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag utförde detta otroligt alvarliga regelbrott

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hadde krashat eller jag blev prejad av en bil-kompisar och rpar inte på dessa skador och tar en spawnmenu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja eftersom att jag är medveten om att jag gjorde detta regel brott och jag är fullt medveten om att det jag gjorde skulle komma med konsekvenser och jag är även fullt medveten om att man absolut aldrig får göra så här som jag gjorde men jag ville hem och ta en ny bil men jag vart så dum och tänkte okey dom åkte i bilen så nu är jag själv jag kan dra en spawnmenu och jag fattade direkt efter vad i helvete gjorde jag jag tänkte fuck vad har jag gjort nej nej nej det var dom ord jag sa efter denna händelse jag tycker även att denna ban är fel eftersom att jag kan rpa bättre än så här och vill bevisa det jag rpade såppas dåligt under den stunden men det vart för att jag tänkte att jag vart själv men det spelar absolut ingen roll eftersom att jag gjorde fel men det jag vill säga i denna överklagan är att jag kan bättre och spela och rpa på en hög nivå och vill visa detta så därför ber jag dig @Rose att personligen ta ett snack med mig i support och se att jag tar denna server på högsta allvar och jag vill visa att jag kan rpa på en hög nivå igenom att ni släpper in mig och kollar på mig under tiden jag rpar och spelar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja följa reglerna till punkt ch pricka och inte spawnmenu abusa och det man ska göra är att inte bryta dom samt lyssna på staffs sasmt Master320.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag haadde kunnat rpa på skadorna istället för att bara dra en spawnmenu och jag vet att jag skulle kunna rpa bättre än så som jag gjorde och denna händelse kommer ej upprepas och jag kommer även att bevisa att jag kan rpa så bra att detta ej kommer förekomma igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja rpa på allt det kan vara en staff som kollar på dig och oavsätt om du är själv eller nte så ska man rpa på allt och rpa som om du vart i spelet och var karaktären.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det är jag fult medveten om :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka