Accepterad majkolv90 | Ban överklagan (Johanzzon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevinchang07

Aktiv Medlem
Meddelanden
859
Reaction score
103
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/potataman/

Ditt Hex-ID: 11000013f8d2069

Vad är din discord tagg? KevinChang#8285

Vem var det som bannade dig? Johanzzon

Hur lång tid var din ban? 3 daggar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fail rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för som sakt jag fuckade up rpn jag sa ju till qpark att jag skulle skuta dem och sedan så råkade jag trycka på feltangent jag skulle aldrig skuta dem jag skulle ta fram min tellephon

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte på min biliga skit motor cyckel i kalsonger och sa att jag skulle skuta qpark om dem lappade och sedan åkte efterw dem med min motor cyckel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det vart det du Johanzzon hadde faktiskt kunnat prata med mig i support det hadde jag gjort men förstår att man inte kan göra så som jag gjorde jag ber om ursäkt för att jag fuckade upp det så mycket

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig att inte fjanta mig så mycket och fucka upp rpn så mycket jag hatr även käst på mig alla reglerna mer än vad jag har gjort innan. Jag ska följa reglerna mer och ta rpn på mer allvar än jag gjort förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja som jag har sakt hadde inte fjantat/fucka upp det så mycket utan att ha på mig kläder och rpa som om det vore irl och rpa som att jag vart den karaktären och levde hans liv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte ha ett ducky one 2 mini så att man inte trycker på fel tangent som jag gjort tiddigare. jag har varit och köppt ett annat tangentbord apex pro nu ;). så aa ta det mer sariöst och inte ha ett sånt littet tangent bord att man trycker på fel tangent :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja men det är ju klart jag förstår er eller aa du Johanzzon till 100% :)

sorry men svär att jag råkade klart som fan att jag inte skulle skuta dem polis är mitt dröm jobb irö men även ig. Jag för står till 100% att jag ksk inte blir un bannad men aqa jag har fått sakt mitt i alla fall så jag är nöjd med det sorry jag har köppt ett nytt tangent bord somsagt så nu kommer det vara bättre game play ochg tystare för dem ig ochså när jag prattar och typ går samtidigt :) sorry åter igen ska aldrig hända igen HA EN SÅDAN TREVLIG KVÄLL!!!!!!!!!!!! :):):):).

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka