Nekad majkolv90 | Ban överklagan (Johanzzon) [420]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevinchang07

Aktiv Medlem
Meddelanden
859
Reaction score
103
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/potataman/

Ditt Hex-ID: 11000013f8d2069

Vad är din discord tagg? KevinChang#8285

Vem var det som bannade dig? Johanzzon

Hur lång tid var din ban? 3 daggar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fail rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag fuckade up rpn och det är förjävligt jag tänkte mig inteför

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte i kalsonger med min motor cyckel och ska att jag skulle slå ned några och efter det precis efter så frågade jag om ngn ville köpa min motor cyckel tog även fram min pistol tryckte på fel tangent ett misstag(DET VAR INTE MENINGEN SNÄLLA HAR EN POLIS VIDARE UTB 17:30!!!!!!!!!!!!) SNÄLLA JAG BER NI KAN BANNA MIG 20:30 SEDAN NÄR DEN ÄR SLUT JAG GÅR OIN I SUPPORT OCH DÅ PRATAR VI????!!!.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej absolut inte men lite förlång kanske men förstår

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag harlärt mig massor av att ava banna jag måste följa reglerna odentligt men framförallt att ta självaste rpn på allvar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte trycka på fel tagent så jag tog upp min pistol RÅKADE TA UPP DEN!!!!!!!!!!!!

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja som jag sa ta det på mer allvar och inte fjanta till det liksom jag ber om ursekt ska int hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår varför och kommer inte göra detta :)

Senast ändrad:
jag vill yp om ni kan att ni tar botrt min bann och sedan bannar mig efter vidare utb för polis till assistent pallar inte vänta i 1-2 veckortill men förstår om ni inte kan eller vill jag har gjort fel råkade trycka på fel tangent men förlåt inte menningen :)

Senast ändrad:
Ser att du skrev att du tryckte på fel knapp när du tog upp pistolen det gjorde du inte eftersom du sa till Qpark jag skjuter er om ni lappar min bil. Dom skulle lappa din bil du sa åk till hörnet ska jag skjuta er sen så tog du upp pistol mitt på piren hur tänkte du där??

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka