Nekad majkolv90 | Ban överklagan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevinchang07

Aktiv Medlem
Meddelanden
859
Reaction score
103
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/potataman/

Ditt Hex-ID: 11000013f8d2069

Vad är din discord tagg? KevinChang#8283

Vem var det som bannade dig? Borzy

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Staff diss

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag klankade ned på staff med ord som ej bör sägas

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom tillbaka spelet kraschade gick in igen men permaban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja eftersom att jag gjorde fel men bör få en andra chans eftersom att meniskor för tjänar en andra chans och jag vill bevisa att man kan förendras då jag läst på alla regler under dessa dagar jag vart bannad och har försökt att vara trevlig mot allt och alla jag vill gärna prata med @Philip320 om denna ban om det går så jag får reda på mer och sedan så tycker jag att det är en felaktig ban eftersom att jag är bra på RP och kan följa regler och inte bete mig som skit jag tror även att meniskor förtjänar en andra chans för hur ska jag kunna visa att jag är värdig att spela på servern om jag ej får och kan bevisa detta vill gärna ha en andra chans då jag ångrar mig stort.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja något sådant här har aldrig hänt men det jag har lärt mig är stt man ska följa alla regler till punkt och pricka jag har även lärt mig att man inte ska bete sig som skit och att man ska rpa som om man vore den karaktären man spelar som och inte kan säga eller göra vad man vill. Det vart min kompis Rasmus123 som tvingade och övertyga mig att jag ska skriva till dig @Borzy och spamma dig för att skynda på detta eller denna chef intervju en quote som han sa Rasmus123 ” skriv till han gör förnyat skynda på jag pallar inte vänta han lovade mig så skriv nu gör det bara komiken inget kommer att hända” jag vet att jag ej borde lyssnat på honnom men jag tänkte inte att dessa konsekvenser skulle komma med det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte spammat och skrivit det till denna staff då jag även försökte skynda på min kompis chef intervju.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ej ska spamma eller vara otrevlig mot dom staffs som försöker göra servern till en rolig och trevlig plattform att spela på man kan inte heller bete sig som skit vara för att man sitter bakom en skärm så att jag tror att jag kan bete mig hursomhelst utan att få konsekvenser Borzy

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag till 100% men vill prata med Philip320 också

Senast ändrad:
Måste veta skriver med stor text så att ni läser detta kommer jag någonsin bli unbannad

Snälla Borzy kan jag fgå en andra chans och bevisa att jag klarar av att vara/ spela på servern och kunna bete mig Snälla jag ber dig en sista chans

Nekad du får sluta spamma överklagningar samt försöker försvarbart ärenden via konversation

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka