Nekad majkolv90 | Ban överklagan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevinchang07

Aktiv Medlem
Meddelanden
859
Reaction score
103
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/potataman/

Ditt Hex-ID: 11000013f8d2069

Vad är din discord tagg? KevinChang#8285

Vem var det som bannade dig? Borzy

Hur lång tid var din ban? permaban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? staff diss

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sa sluta gnäll och pinga honnom i sitt dm

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag spelade på servern men det krasha och sedan så gick jag in och då stog det där

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja för man kan inte perma banna en person för att jag sa till han att han skulle sluta gråta/grina för att han hadde prov på torsdag det är så jävla abuse

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men inget liknande så kan inte berätta direkt något om detta

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte säga sluta grina/gråta jag ber om ursäkt men man kan ej permabanna en person pga det

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte vara elak/ kaksig emot staffs och att dom kan bli ledsna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det för står jag det är en skälv klar het

1. Du säger du suger på ditt arbete det har du fått bild på

2. Jag hade inte tid med en chef intervju och då sa jag att jag hade mycket irl och du sitter och spammare mig i öm om en intervju

3. Du vill ge mig pengar irl av någon anledning

4. Det är inte abus att säga att man har prov på torsdag vilket jag har och jag vill försöka få ett bra betyg på det provet

5. Du skriver att staffs kan bli ledsen i överklagan vilket jag inte blev det var ett grovt regelbrott att klanka ner på en staff och jag tog dem åtgärderna som behövdes
6. Detta är en väldigt låg nivå av beteende på servern och jag gjorde mitt jobb.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka