Nekad maister112 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maister112

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199169816551/

Ditt Hex-ID: 1100001481847e7

Vad är din discord tagg? Alle

Vem var det som bannade dig? ludde som jag skrev för 1 vecka sedan fivem går inte ta bild på.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-10 175138.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag bröt mot en viktig regel vid namn Meta Gaming.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i en alpha romeo när jag sedan kommer in i en skottlossning då ett gäng sköt ifrån sitt gäng hus efter någon minut hittar jag min polare död precis utanför deras hus då väljer jag bära upp han o köra han snabbt till sjukhuset när jag väll kommer till sjukhuset så ser jag att jag fått ett PM där LUDDE skriver "Kom support" då släpper jag min vän vid en säng och sedan hoppar support när jag sitter i supp visar ludde och reclxss ett klipp på när jag HSa en gäng boss och då tyckte dem det såg suspekt ut då väljer jag dra upp min skärmdelning då jag ska bevisa att jag inte fuskar då efter klippet ser ludde en suspekt app nere i mitt aktivitets fönster då frågar han om jag kan skärmdela det då gör jag det och sedan blir jag disconnectad från en dc då säger han "Vad var det var bara ärlig med mig" då försöker jag prata bort det sedan pallade jag inte mer för jag skulle dra så jag bara erkände att jag metade sedan blev jag bannad från alla discords och bannad IG.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna ban var ej felaktig då jag vet att jag gjorde fel och detta kommer inte upprepas då jag nog kommer ta en liten paus ifrån rpn skriver bara denna ban överklagan då när jag får tillbaka rp suget så vill jag gärna kunna gibba. Sen kommer det inte upprepad för jag lärt mig av mitt misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för RDM när jag var inne i fängelset fast egentligen är den felaktig då det var ett bakom liggande scenario. Sen har jag blivit bannad för vdm för en bil jag hade för länge sen hade jätte dåliga bromsar och på långt avstånd såg jag inte personen jag råka köra över så då valde han banna mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Spelat seriöst och tagit reglerna mer seriöst och sedan aldrig installerat den appen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket som t,ex inte meta för min egen vinst och spela seriöst med reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja. plus detta är nytt konto då jag glömt mitt andra konto inlogg.

Du kan inte förvänta dig att jag släpper in dig igen efter endast 8 dagar, ge det åtminstone en månad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka