Nekad Mairo123 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mairo123

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Miro

Vad är ditt discord namn? .donaldduck69

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär heter abdi khali pcj är 24 år gammal. Hans bakrund har varit ganska stökig. Han växte upp i fattigdom vilket har gjort att han alltid har velat ha pengar vilket har lett till många dåliga beslut. De började med små saker sen blev de större, han har alltid haft ett väldigt stort intresse i bilar. Hans dröm var alltid att börja jobba me bilar och hans dröm bil var en bmw m4. Han berättade alltid till alla att han skulle jobba med bilar när han blev äldre men alla bara skrattade åt han för att han var dålig i skolan och hade inga betyg. Det gjorde abdi helt förstörd vilket gjorde att han fortsatt göra dumheter. Men han hade fortfarande hopp kvar i sig. Han är en väldigt snäll och trevlig människa men han kan också bli arg. Nu har han flyttat till unive staden för bättre chanser om att jobba mead bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra och hög rp nivå. Skapa roliga scenarion och Rpa så att det blir kul för båda partner.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar så att det är kul för båda och att man inte bara spelar för att vinna scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har löst alla regler. VDM- vehicle death match att man använder sitt fordon som ett vapen. FEARRP att man ska värna om sitt liv. Och enligt mig den viktigaste regeln SUNTFÖRNUFT innebär att man alltid ska tänka logiskt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag började på unive 2021 och har spelat på många andra servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
utveckla frågorna, Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka