Accepterad maionais07 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maionais07

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
320
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198784925025/

Ditt Hex-ID: steam:110000131274d61

Vad är din discord tagg? Maionais07

Vem var det som bannade dig? Electron AC

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-08-05 213042.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? .

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade demonologist med bentson och blush. försökte starta mitt fivem men det laddade bara. Startade om datorn och sen när jag gick in i fivem för andra gången så fick jag upp ett anticheat meddelande. testade resetta min dator och ladda ned fivem men det funkade inte

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är felaktig.
har haft struligt med fivem på senaste laddat ned och uninstalat för att fivem har klagat på att den inte hittar alla filer som är nödvändiga gtav filer så jag har varit tvungen att verifiera mina gta filer några gånger. vet inte om det kan vara det som fått mig bannad. hörde att det kan bero på att man blivit anticheat bannad förut eller att den tror att jag fuskat. Jag skulle aldrig fuska på unive då jag vet att jag lagt ned så otroligt mycket tid och pengar i servern. La precis in ett speciall inköp för 3000kr

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget

Har du lärt dig någonting efter din ban? .

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absoulut

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka