Nekad Maionais07 | Ansökan till Forum Mod [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maionais07

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
320
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad heter du på discord? Maionais

Ange ditt födelsedatum 13 Juli 2007

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Vill testa på något nytt vet inte riktigt vad man gör ännu men det tar vi om jag blir det.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? ja för att ha forumet i kontroll och ha så organiserat som möjligt. Viss information på forumet kanske inte får läckas och då är det viktigt att det ligger i rätt plats så det inte ligger offentligt.

Får en ansökan vara kopierad, isåfall vet du hur du kollar det? Nej en ansökan får inte vara kopierad Det kallas plagiat. Man kollar upp det med hjälp av en hemsida som amn får av er och kan då jämföra texterna med andras

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Har inte så bra koll faktiskt men nåra småfix här och där kan nog behövas.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Tycker forumet just nu är optimalt. Vet inte riktigt om det finns nåra förändringar mer än att hålla det i styr jag menar det är ju endå 320 som bestämmer.

Hur ser din aktivitetet ut? Ja på senaste har det varit mycket resor och aktiviteter med bland annat cykling men just nu är det frittfram förutom på några enstaka dagar när vi har prov i skolan eller att jag ska iväg med polare.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ta in mig ni kommer inte ångra er mvh maionais

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka