Accepterad Maionaisツ | Medlem ansökning (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maionais07

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
320
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad är ditt discord namn? maionaistsu

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elias Pettersson och är 20 bast. Elias uppväxt har varit ganska tuff då han inte kände sin pappa och han hade en ensamstående mamma med liten plånbok. eftersom mamman hade liten ekonomi hade dem tufft med att handla nya saker och dem fick oftast handla second hand grejer. Ibland var hennes plånbok så tom att dem fick skippa måltider. Folk i skolan reagerade självklart på kläderna han hade och han blev oftast retad. Skolan var ett helvetet för han och han hade en klump i magen varje gång han gick dit. Han hatade verkligen skolan och han var inte ofta där fast hans mamma försökte tvinga dit han.
Nu har hans liv däremot ändrat och han älskar at hänga med sina vänner och familj. Han är glad och sprallig person som aldrig låter folk stoppa Han. favorit intresse är att spela fotboll med sina kompisar och han drömmer fortfarande att bli fotbolls proffs.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att rp så bra jag kan och verkligen bidra till communityt och servern bästa. Mitt mål är väl att ta sig upp till staff för att hjälpa servern mer men det får bli sen när jag är redo. Jag kommer verkligen ge allt för att ha sån hög rp som möjligt men jag kan inte lova att det kommer vara perfekt och det finns ingen som kan lova att det kommer vara perfekt folk gör misstag och alla är människor vissa saker händer hela tiden misstag sker. Men jag ska försöka mitt bästa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att motparten ska också ha det roligt och att man inte spelar för att vinna scenarion hela tiden, utan båda ska ha kul i scenariot och i rpn för att det ska vara kul att rpa. Hur kul är det om det sker ett rån och man tar den snabbaste bilen på servern och sen när man åker därifrån så tar det 3 sek innan polisen är borta hur kul är det för dom då?

Hur hittade du Unive? Jag har spelat tidigare i ungefär ett år men när jag började fick jag det av en kompis som hade börjat spela här tidigare.

Vidare till muntlig intervju. Lycka till! Du har 48h på dig annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka