Accepterad Maionaisツ | Ban överklagan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maionais07

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
320
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198784925025/

Ditt Hex-ID: steam:110000131274d61

Vad är din discord tagg? Maionaisツ#1219

Vem var det som bannade dig? mfbndo

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? grov powergaming rpar inte efter att frontal krockat

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag krockade och från deras synpunkt såg det annourlunda ut eftersom för mig var det inte ens så hård krock utan att det var hans bil som flög och inte jag och då står jag där ett tag och säger aj och skriver me men det är svårt att bedömma situationen eftersom för mig flög jag inte och det var inte hård smäll för mig och då står jag där och sedan åker vidare och skriver me ont och frågar hur det gick men istället för att han rpar så står han och skriver ban vilket jag tycker är konstigt eftersom jag frågar han flertag gånger om det gick bra och som sagt så var det inte hård krock från min synvinkeln men hur han såg det var kanske värre eftersom att han blev bort pittad men jag tyckte det var en svår bedömd situation och ja jag kanske missbedömde situationen och jag är väldigt ledsen att det skulle bli såhär.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på trygghansa och jag hade precis lagat min bil och jag var påväg hem till mitt gäng.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. mest åt ja hållet men tyckte det var lite grovt och jag ansåg att det var en grej och han ansåg en annan men på klippet ser man inte att jag skrivar /me och faktist rpar på det men som ni ser så står min bil palt på plats och rör sig knappt och jag ansåg att det inte var en jätte jätte hård krock dessutom så stod jag där ett tag och rpade men istället för att han ska rpa så stänger han av bilen och rpar inte ens med me och sitter bara och sukkar för att jag körde in i han och han säger inte ett ord eller skriver en /me eller sme så om jag ska va helt ärlig så var min rp under scenariot bättre eftersom jag faktist sa något och skrev me och det gjorde varken han eller jagoch så fort vi krockar tar han klipp utan att veta vad som kommer hända i scenariot. jag tycker jag gjorde lite fel visst men jag felbedömde situationen och jag fattar att jag gjort fel och det är det som är syftet med bannen eller hur det är därför jag skriver nu och jag har insett att jag gjort fel och det är det som är syftet med bannen

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för lall en gång för att en grabb slog mig och jag slog tillbaka sedan så har jag blivit bannad för att backat över en brandman eftersom att han stod bakom min bil och jag sa att hanskulle flytta sig och jag fick nog av han vilket också var fel men detta har inte hänt ågon gång mer och jag lärde mig av det samma sak med denna ban nästa gång det sker ett sånt eller liknande scenario ska jag vara mer nogrran. sedan har jag blivit bannad en gång för länge sedan på fight club när vi stod och slogs men detta har jag också lärt mig oh har inte varit där sedan dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat dragit en sme medvetslös men ansåg inte förns nu att det var hårdare från hans synvinkel än från min synvinkel och jag kunde gjort det bättre med att stannat kvaroch haft mer tålamod men alla människor gör fel och om man inte gör fel kan man inte lära sig göra rätt eller hur?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig eftersom det är huvudsyftet med bannen och jag känner så här i efter hand att det var dåligt från min sida och det kan absolut förbättras jag har liksom fått mitt straff nu och känner att det kanske var en onödig grej att inte ha tålamod men känner att jag har tagit del av hans åsikt och min och känner att det kanske var dum men jag har lärt mig och det är ju huvudsaken förstår om ni nekar men känner ändå att jag lärt mig något efter detta..

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag fattar helt klart

Vet inte du kunde rpat bättre visst det kanske var dsync men du reagerade på det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka