Accepterad Maionaisツ | Ban överklagan [ 1Alvin ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

maionais07

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
320
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198784925025/

Ditt Hex-ID: steam:110000131274d61

Vad är din discord tagg? Maionaisツ#1219

Vem var det som bannade dig? 1Alvin1

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: wrblnp Anledning: Ooc ingame Går ut om: 4 dagar 21 timmar 51 minuter Placerad av: 1Alvin1

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag pratade ooc ig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt med mina kompisar och vi hade precis rånat en grabb vid koks och samtidigt tagit deras bil och grabben som vi tar bilen av börjar id peaka. när vi kommer hem så är jag ganska frustrerad eftersom folk måste hitta varenda fel i ens rp som går så då så /m ngn mig och skriver att jag skulle komma support och då blir jag ännu mer arg för att varje gång man gör ett scenario som har ett litet fel så måste man hoppa support då blev jag frustrerad och det var då jag sa att han skulle hoppa support ig vilket var dumt grejen var att jag hade i huvudet att jag satt och snackade med min kompis som jag satt dc call med du kan fråga han om detta är sant. Ja det var dumt att säga det ingame och jag har lärt mig av min ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och detta ska inte hända igen. Jag har blivit banna tycker det är rätt men jag har innset mitt misstag och tat lärdom av min ban. Jag vet att ni inte bannar för att det är kul utan att det är för att lära andra men nu har jag blivit bannad och jag känner redan några timmar efter att jag ångrar det jag gjorde. I efter tanke så tänker jag efter hur dumt detta egentligen var. Vem vill va bannad på helgen liksom då man kan ha mest kul men aja jag står för mitt misstag men det var en korrekt bann som jag har tagit lärdom av.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tigare banns har vart att jag kanske kört alldeles för snabbt i stan, att jag har lallat, att jag har krockat och inte rpa på skadorna, att jag tutade och backade in i en brandman. Jag vet att det är dummt att bli bannad men det har ledt till att jag har blivit bättre på att rpa. Just denna grej med ooc är slarvigt av mig om jag ska vara helt ärligt ooc måste ju vara den lättaste regeln som jag var dum och inte följde.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skrivit i ooc chatten att mina kompisar skulle hoppa support men jag valde istället att säga det ingame med å tanke att jag sa det i discord. Hade jag gjort det hade jag inte sutit i denna sitsen som jag gör men man lär ju sig av sina misstag som jag tycker att jag har gjort nu. Hoppas ni förstår mig......

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om ni unbannar mig så kommer jag aldrig mer säga en sån sak ig. Jag skulle faktist nästa gång jag vill säga något ingame sicka ett clip då jag skriver det istället för att säga det så ni ser att jag har lärt mig av bannen och det är ju det som är syftet med att ni bannar folk att man lär sig eller hur???

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ajemen

Jag ger dig en ny chans men jag vil ej se att detta uppstår igen i framtiden!. Ha en trevlig freda kväll.

Tillbaka