Accepterad Maionaisツ | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maionais07

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
320
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198784925025/

Ditt Hex-ID: steam:110000131274d61

Vad är din discord tagg? Maionaisツ #1219

Vem var det som bannade dig? jhn men det var volle som customizade bannen

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-06-28 211659.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag körde för fort i stan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var precis innan på sjukhuset för att lämna min polare där då min andra kompis ringde och sa att jag skulle komma till rodzinas hus.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban utan det var jag som gjorde fel. Jag höll inte hänsyn till regeln suntförnuft som man ska göra och jag har mig själv att skylla. hade bara bråttom till min kompis så jag tänkte inte så mycket på att jag körde fort och jag ber om ursäkt för mitt misstag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mycket av banandet på mig var mycket i början men även lite i slutet då jag hade tappat suget. En av dem förta bannsen jag fick kommer jag ihåg att det var powergaming detta var för att jag tog en bil och typ flög med den och sedan rpade jag inte på skada men alla vet ju hur det är att vara ny och då var jag dum i huvudet. en till ban har ju varit ooc snack och det var samma jag var ny och sen fattade jag och hade inte läst reglerna. En ban som jag fick i slutet var vad jag kom ihåg också var copbait och detta fick jag eftersom jag hade en slirig bil och jag körde framåt och då trodde den staffen att jag copbaita. allt detta kan jag nu och det har varit riktigt lärorikt att blivit bannad och faktiskt en av faktorerna till min rp nivå idag och det är jag tacksam för och att folk har lärt mig sjukt mycket med dessa banns tackar jag för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tagit hänsyn till reglen suntförnuft och kört långsammare och försiktigare genom stan istället för att ha bråttom och köra jäte fort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? såklart har jag lär mig av min ban eftersom det är huvudsyftet och att jag även får ta konsekvenserna för det jag gjort i misstag och inte tagit hänsyn till det. om ni unbannar mig så kommer jag såklart ta hänsyn till regeln suntförnuft och inte kört så snabbt i stan som jag gjorde då.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jajamen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka