Nekad Maionaisツ | Ban Överklagan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maionais07

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
320
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198784925025/home

Ditt Hex-ID: 110000131274d6

Vad är din discord tagg? Maionaisツ

Vem var det som bannade dig? 2xyr

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-05-20 162840.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ett terrordåd som var riktigt oansvarigt gjort

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan hade jag tagit en långa paus på unive och jag hade tröttnat på fivem så jag gick in och gjorde terrordåd vilket inte var så bra ide och nu när suget kommit tillbaks längtar jag tillbaks

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var hundra procent jag som gjorde fel och det står jag för och helt ärligt nu så suger det att inte kunna spela på denna servern och jag ångra till 100% det jag gjorde och det ska inte ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mycket av banandet på mig var mycket i början men även lite i slutet då jag hade tappat suget. En av dem förta bannsen jag fick kommer jag ihåg att det var powergaming detta var för att jag tog en bil och typ flög med den och sedan rpade jag inte på skada men alla vet ju hur det är att vara ny och då var jag dum i huvudet. en till ban har ju varit ooc snack och det var samma jag var ny och sen fattade jag och hade inte läst reglerna. En ban som jag fick i slutet var vad jag kom ihåg också var ccopbait och detta fick jag eftersom jag hade en slirig bil och jag körde framåt och då trodde den staffen att jag copbaita. allt detta kan jag nu och det har varit riktigt lärorikt att blivit bannad och faktiskt en av faktorerna till min rp nivå idag och det är jag tacksam för och att folk har lärt mig sjukt mycket med dessa banns tackar jag för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat tagit en paus utan att behöva förstöra för servern för att jag var trött på rp vilket inte var okej och hade jag backa tillbaks bandet nu så hade det inte kommit på världskarta att göra det och just nu vill jag inget annat än att komma tillbaka och det var jävligt dumt och idiotiskt gjrot men samtidigt har jag lärt mig att dt suger att vara blackad och att det inte får hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om ni skulle unbannat mig hade jag defenitift gjrot saker annourlunda och jag har även lärt mig att det suger att vara bannad och just nu har man inget och spela och nu vet jag vad konsekvenserna är för den som gör något som jag gjorde och att göra samma sak igen kommer absolut inte ske. Jag menar jag sitter ju här och gör en bannöverklagan nu och jag hade inte gjort det om jag verkligen inte ville komma tillbaka och jag kommer att vissa förbättring till hundra 100% och det kommer ni få se om ni unbannar mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka