- Meddelanden
- 217
- Reaction score
- 320
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio
Vad heter du på discord? Maionaisツ#1219
Ange ditt födelsedatum 13 Juli 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Aktiv beroende på helg eller vardag på helgen är jag aktiv runt 11:00 - 01:00 02:00 och vardags är jag aktiv runt 16:00 - 23:00 Kan ocksåå bero på om jag har mycket i skolan eller om jag har prov men det där är dem vanliga tiderna jag är aktiv
Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 10 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/mio_s/OneDrive/Pictures/Saved%20Pictures/Sk%C3%A4rmbild%20(19).png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt uppgift är inte att leta problem däremot kan man hålla ett extra öga öppet för att hjälpa till. när man är servervakt kan man bland annat hjälpa till staffs med sitt arbete sånna saker som när ngn lallar, förstör eller ngn som inte kan hålla sig till reglerna. Man hjälper inte bara staffs utan man hjälper också till med att hålla servern renare samtidigt som man rpar på som vanligt. Man kan tex dva bilar så att det inte börjar lagga.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill kunna bidra till ett bättre community samtidigt som jag rpar. jag vill också bli servervakt för att som sagt underlätta för staffsen. Har vart servervakt förut och känner att det var ett rolig typ av jobb samtidigt som man rpade. har spelat ett tagg nu och vet med mig många som bryter mot regler eller lallar som jag stött på. det som underlättar om man är servervakt så slipper man skriva en report på att den grabb har brytit mot reglerna och sen samtidigt sicka klipp till staffs det både underlättar för er och mig om jag bannar han och klippar det istället.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är när man tex revvar om man dött i skott scenario, dvar en bil som man lagt sitt vapen för att polisen inte ska ta det eller tex om man krockar och dör sen revvar man sig. Dvar ngn annans bil för att vinna scenario. Det här med servervakts abuse är bara så lågt och jag tycker att man ska ta grova återgärder på det.
Vad heter du på discord? Maionaisツ#1219
Ange ditt födelsedatum 13 Juli 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Aktiv beroende på helg eller vardag på helgen är jag aktiv runt 11:00 - 01:00 02:00 och vardags är jag aktiv runt 16:00 - 23:00 Kan ocksåå bero på om jag har mycket i skolan eller om jag har prov men det där är dem vanliga tiderna jag är aktiv
Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 10 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/mio_s/OneDrive/Pictures/Saved%20Pictures/Sk%C3%A4rmbild%20(19).png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt uppgift är inte att leta problem däremot kan man hålla ett extra öga öppet för att hjälpa till. när man är servervakt kan man bland annat hjälpa till staffs med sitt arbete sånna saker som när ngn lallar, förstör eller ngn som inte kan hålla sig till reglerna. Man hjälper inte bara staffs utan man hjälper också till med att hålla servern renare samtidigt som man rpar på som vanligt. Man kan tex dva bilar så att det inte börjar lagga.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill kunna bidra till ett bättre community samtidigt som jag rpar. jag vill också bli servervakt för att som sagt underlätta för staffsen. Har vart servervakt förut och känner att det var ett rolig typ av jobb samtidigt som man rpade. har spelat ett tagg nu och vet med mig många som bryter mot regler eller lallar som jag stött på. det som underlättar om man är servervakt så slipper man skriva en report på att den grabb har brytit mot reglerna och sen samtidigt sicka klipp till staffs det både underlättar för er och mig om jag bannar han och klippar det istället.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är när man tex revvar om man dött i skott scenario, dvar en bil som man lagt sitt vapen för att polisen inte ska ta det eller tex om man krockar och dör sen revvar man sig. Dvar ngn annans bil för att vinna scenario. Det här med servervakts abuse är bara så lågt och jag tycker att man ska ta grova återgärder på det.
Senast ändrad: