Nekad Maio | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maio

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Clas

Vad är ditt discord namn? Clas13

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Christoffer Gunnarsson, 28 år tror jag de var.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll Omtänksam Hjälpful

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Så det är ju så här jag ska ta återanställning som polis det är därför jag ska bli medlem igen. Det är mina framtidsplaner att bli polis helt enkelt. Bakgrunden: Christoffer var en ganska så stygg person som barn då han oftast skolkade och sket i skolan helt å hållet. Men sen börja han komma tillbaks för att han förstod att han behövde bra betyg för att kunna bli polis. Han var uppväxt med sin mamma och pappa och syster. Det var en ganska så bra familj alla trivdes. Men han gick inte på någon sport som barn då han inte vsar så intresserad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion för båda partnerna i scenariot. Realistiska scenarion som typ att när man blir stoppad av polisen så stannar man och inte kör iväg så snabbt. Samt bra polis rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tt man inte ska spela för att vinna scenariot. Man ska låta den andra partnern vinna scenarion också så det blir roligt för båda spelarna. Roliga scenarion för båda partnerna liksom

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja. Jag har vart en ganska så problematisk spelare. Men jag har lärt mig nu och kommer tillbkas som rent efter 4 månader väntan.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM=Random death match, när du går runt och slår folk utan anledning som exemplem. VDM=Vehicle death match när använder ditt bil som ett vapen.NLR=New life rule, du ska inte komma ihåg något från ditt tidigare scenario om du har dött eller nått. FearRP=Man ska värna om sitt liv. Copbait=Man försöker ta polisens uppmärksamhet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Har en aktiv temporär avstängning på servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka