Accepterad Maio | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maio

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197990514673/

Ditt Hex-ID: 110000101cd8ff1

Vad är din discord tagg? Clas13

Vem var det som bannade dig? Samme

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-23 141108.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff banna mig för att jag råkade köra över en grabb, och det är ju emot VDM Jag gjorde det inte med flit, men jag förstår nu att jag inte tänkte på reglerna där och kanske var för snabb med att köra utan att tänka på konsekvenserna. Jag var bara inte uppmärksam på att det kunde ha skadat någon, och det var nog därför jag fick straffet. Jag inser nu att jag borde ha varit mer försiktig och kollat bättre på omständigheterna innan jag körde på någon. Jag kommer att tänka mer på reglerna nästa gång så jag inte gör om samma misstag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så, precis innan jag blev bannad var jag ute och körde i staden. Jag var lite stressad och hade inte riktigt koll på omständigheterna runt omkring mig. Jag körde ganska snabbt och såg inte en spelare som var mitt framför mig. Jag försökte inte köra över honom med flit, men tyvärr träffade jag honom och han dog, vilket jag förstår nu bröt mot VDM. Direkt efter det kom staff och började prata med mig, och då förstod jag att jag hade gjort ett misstag. Jag fick ingen chans att förklara mig innan jag blev bannad, och jag inser nu att det var en ganska allvarlig miss och något jag borde ha varit mer uppmärksam på.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att banan var lite felaktig. Visst, jag körde över en spelare och det var en olycka, men jag gjorde det inte med flit. Jag förstår att jag bröt mot VDM men jag tycker inte att banan borde ha varit så allvarlig för något som var ett misstag. Jag försökte förklara för staff att det var oavsiktligt, men jag fick inget riktigt svar innan jag blev bannad. Om de hade kollat på hela situationen, kanske sett att det inte var medvetet, hade de kunnat ge mig en varning istället för att banna mig direkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jaa

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade varit mer medveten om VDM och verkligen tagit mig tid att tänka igenom situationen, hade jag förmodligen undvikit att köra över spelaren helt och hållet. Dessutom, istället för att bara reagera snabbt, hade jag kanske kunnat kommunicera bättre med de andra spelarna och staffen för att förklara min sida av saken innan något allvarligt inträffade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig mycket efter jag blev bannad. Jag har förstått att jag måste vara mycket mer uppmärksam på reglerna, särskilt vddm. Jag visste inte riktigt hur viktigt det var innan, men nu vet jag att även om det var en olycka så måste jag tänka på vad jag gör innan jag kör på någon.

Jag har också lärt mig att alltid kolla runt mig och tänka på vad som kan hända innan jag gör nåt i spelet. Det handlar ju om att alla ska ha kul, och om jag inte respekterar andra spelare så kan det göra spelet tråkigt för dem. Jag har försökt bli mer försiktig och ta ansvar för mina handlingar nu, och jag hoppas det syns när jag spelar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka