Accepterad Maio | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maio

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197990514673/

Ditt Hex-ID: 110000101cd8ff1

Vad är din discord tagg? clas12

Vem var det som bannade dig? larvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-02 160849.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? DÅ jag cloggade under ett rp scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det blev efterföljning på min import bil, jag åkte och chilla med 3 andra sedan blev vi stannade. Och där efter så körde jag iväg då jag inte hade ett körkort och han skulle ha beslagtaigt min bil vilket jag inte pallar skulle hända. Sedan så råkade jag köra ned för ett stup. Och där efter rymde jag från bilen upp på ett berg och där efter så ramlade jag, jag har ju F8 quit bindat då jag körde på en 100k or die server förut och så råkade jag klicka r och då lämnade jag. Jag gick såklart in direkt med då var jag bannad så jag kunde inte gå in igen. Och jag vill gärna fortsätta detta scenario för det var ganska kul.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså från mitt perspektiv var det felaktigt men jag fattar ju varför Larvar bannade mig pga jag clogga. Men jag tycker inte det var direkt mitt fel då jag har F8 quit bindat på R det kanske var lite stupid men jaja.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Japp jag har lärt mig och jag lovar detta kommer aboslut inte ske igen i promise!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte så mycket om jag ska vara helt ärligt, jag var på påväg in på servern men då var jag ju bannad. Men en sak de e ju att unbinda quit eller binda om.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart!

Ber också om ursäkt, det var väldigt dumt av mig att binda f8 quit. Kommer såklart återgäda det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka