Accepterad MainOVve | Medlem ansökning [olssson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MainOVve

Icke Medlem
Meddelanden
315
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? k1ngovve

Vad är ditt födelsedatum? 3 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Antonio Elastico. Antonio föddes vid spanska gränsen då hans familj flytt pga krig. de hoppades hinna till den nya staden innan han föddes men han fick tyvärr födas mitt ute i ingenstans eftersom att det verkligen inte kunde ta sig längre än de redan gjort. åren går och Antonio blir bara äldre och äldre när Antonio är 7 år får han en fotboll utav hans far ( de befinner sig fortfarande på flykt) under hela hans uppväxt under flykt vandringen spelade han fotboll för att underhålla sig själv från alla dåliga tankar och allt skav. Tanken om att bli fotbolls proffs blev bara större och större. hursomhelst utsattes han för mycket damm och smuts under denna tid och fick asma vilket tog bort hans chans att bli proffs då han inte kunde springa utan att bli extremt anfådd eller till och med falla ihop. han känner extrem sorg och känner sig hopplös med beslutar sig för att inte ge upp livet helt utan att hitta denna underbara stad som de pratas så mycket om. dit de var påväg. nu ändrades hans uppfattning helt vid 11 års ålder såg han en ny chans till ett uppfräschat liv i staden Unive. han efter vägen massor av bilar och undrar hur de egentligen funkar. hans pappa hittar en tidning bara om bilar och ger till sin son Antonio. efter bara 2 dagar har han läst ut tidningen och vet exakt vad som kommer bli hans jobb i framtiden. när antonio är 16 år anländer familjen i unive. Antonio växer upp och blir vuxen. Familj är inget han hunnit tänkt på ännu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med en positiv och rolig rp till alla mina medspelare dessutom kommer jag inte vara någon börda för staffsen då jag alltid kommer vara en duktig och ärlig medlem. alla gör misstag men jag kommer försöka att aldrig begå ett. därefter kommer jag att bygga på min sociala rp för att kunna förbättra andras vilket skapar en allmänt bra stämmning på servern. hursomhelst kommer jag förmodligen inte klara av alla dessa extra ordinära uppgifter eftersom att alla inte kan uppföra sig men kommer god hjärtat försöka

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta betyder att man inte alltid behöver vinna alla scenarion själv utan att man även kan rollspela till andras vinning detta skapar alltså en krets som bidrar till en mycket bättre rp än en ensidig sådan. därför måste alla kunna lära sig att förstå den riktiga meningen med rp och hur viktigt det är att kunna låta andra också vinna ett scenario utan att man själv börjar böla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? japp! Absolut VDM veichle deathmatch man med hjälp utav ett fordon dödar eller skadar en annan person använder fordonet som ett vapen. Copbait man attraherar polisens uppmärksamhet med avsikt för att skapa ett orelevant scenario. Fearrp detta är när man inte värnar eller bryr sigh om sitt liv utan rpar som att man bara kan respawna igen vilket man inte ska göra eftersom att rpandet sa ge en bild utav verkligheten.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jajemen har rollspelat på unive tidigare som civil.polis och dessutom kriminell. jag har alltid haft det kul och ordentliga scenarion. mitt rollspelande är väldigt seriöst och erfaret.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inget relevant

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka