Nekad Mailman7604 | Whitelist ansökning [Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Goofy's

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198428640898

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? VIP_LivP.#1034

Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Olle Von Post jag ingen kriminell data i bakgrunden jag har ett jobb för tillfället och jobbar på postnord vill ansöka till polis jag är 21 år och fyller år i maj jag är en glad typ av mig rätt så positiv jag har ett stort intresse av bilar och motorer men tycker om att få lite extra adrenalin om du förstår jag gillar när det blir spännande och när man måste kämpa lite för att nå sitt mål men jag vill ansöka om att bli polis och utbilda mig till polis så jag kan hjälpa mitt fina samhälle till att bli ett samhälle där alla kan va tryga och känna sig säkra vart dem än är.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill kunna utveckla min kunskap och mitt spelande på unive och spelande inom RP över huvudtaget på unive.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill kunna utbilda mig till jobb tex polis eller ambulans för jag vill kunna utveckla mitt spelande på multistaden så det kan bli ännu roligare frö jag tycker det är roligt att kunna få uppdrag. Men kanske senare i spelandet ansöka om kriminell.

Hur hittade du Unive? Mina vänner tipsade om unive och jag testade då unive så det är därför jag sitter här och skriver denna ansökan för att utveckla mitt spelande på unive RP.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att leva som på riktiga livet och jobba för mina mål i livet som på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka