Accepterad Mailman7604 | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Goofy's

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198428640898

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Goofy's#1034

Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Jonathan Lind . Han är född 1999 och är 22 han fyller år 25 januari. Han är väldigt snäll av sig. Han hatar folk som har saker emot bilarna han gillar. Vilket är german sports cars. Jonathan gillar att köra och kolla på bilar han växte upp med en far som älskade gamla american muscle. han växte upp med en mamma i missbruk hon drack väldigt mycket vilket ledde till att han måste leva med sin pappa men det var inte så farligt hans pappa hade mycekt pengar och han försökte få så att jonathan kunde leva ett vanligt liv med en normal familj. När han var 19 så small det hans pappa blev dödad när han var i fel område. Jonathan ärvde fars förmögenhet och sen fortsatte han att samla på sig bilar han ärvde huset och allt hans far ägde.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har många timmars erfarenhet av RP och jag kommer bidra med hög RP då jag har RPat på denna servern innan då den hette multistaden. Jag kommer också försöka hjälpa communityt med att ansöka om att bli support eller något annat jag vill bli en del av unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att ni har många spelare och en snäll spelar bas och as bra staff team och medlemskaps ansvarig som tar tag i saker.

Hur hittade du Unive? Jag spelade på unive när den hette multistaden så jag har känt till denna servern länge men när jag tog en pause från RP så blev jag av med min WL och allt annat jag hade uppnåt så jag är här för att komma tillbaks :)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att lära känna folk och så vidare kanske bli en del av polis kåren eller falck och så vidare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Lära andra att rpa va en del av unive och hjälpa servern på alla sätt jag kan.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej kommer bara spela på unive !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka