Nekad Mailman7604 | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Goofy's

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Ange ditt födelsedatum 26 Januari 2008

Vad heter du på discord? Goofy's#1034

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varje dag nästan förutom ifall jag är iväg men 15:00 till 02:00 oftast kan bli längre.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag spelade när den hette multistaden men sedan tog jag en pause från RP och nu är jag tillbaka mer taggad än nånsin.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Se till så att folk som inte hör hemma här ska inte va här och hålla allmänt koll när jag RPar så folk sköter sig sköter dem inte sig så som att dem bryter reglerna som RDM eller VDM kommer jag antingen banna under en liten period eller kicka.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För unives spelare är snälla och det finns så mycket olika personer och gäng och folk som är ny till RP och folk som RPat i år.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Hur jag skulle gjort jo kollat efter folk som kanske inte är så bra på att rpa och hjälpa dem på traven, jag hade också hållt koll på folk jag tror kommer bryta mot reglerna så som RDM VDM och så vidare.

Varför ska just du bli servervakt? Jo för att jag har ett bra ord förråd och jag gillar att RPa och hjälpa Communityt och va en del av unive liksom. Jag är online ofta jag gör allt som jag ska.

Varför vill du bli servervakt? Jo för att jag vill kunna hjälpa servern på ett annat sätt och hjälpa till allmänt men att hålla servern så ren som möjligt. vad jag menar med ren är att servern inte ska ha några lallare som RDMar eller VDMar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan dem mesta så som Ban Kick Noclip men det kommer inte SV vakt ha ändå men ja, jag har kompisar som var eller är server vakt och som är staff.

Är du whitelistad på serven? YES

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag vart bannad en gång för jag körde för fort.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka