Accepterad Mahorkus | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mahorkus

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Mahorkus

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198073965457/edit/info

Vad är ditt namn i verkligheten? Markus

Vad är ditt discord namn? Mahorkus#4303

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 1993

Berätta om din karaktär. Marko är en 26 årig individ som haft en rätt tragisk uppväxt, farsan stack när han var 3 och morsan dog på hans 11årsdag. Med fosterhemmet kom problemen med tidig fylla och slagsmål. Han hoppade av skolan efter nian och tog lite ströjobb där det fanns. Marko har lätt att hamna i fel umgängeskretsar trots att han försöker sitt yttersta för att hålla sig på rätt sida lagen. Han är en väldigt känslokall snubbe som inte har många känslor över till personer han faktiskt inte tycker om, men han kan dö för sina närmsta bröder. Han drömmer om att bli framgångsrik och köpa en kåk vid vattnet där han kan åka hoj, fiska och bara chilla.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är här för att spela ett seriöst RP där jag kan lägga ner timmar och utvecklas med servern. Då jag kommer gå in i rollen som Marko 100 % i stort sett varje dag så skulle en WL göra det lättare att knyta kontakter och möjligheter i Multistaden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är den enda servern jag har tänkt lira på och som känns seriös.

Hur många timmar har du på FiveM? 10

Hur hittade du Multistaden? Google efter seriösa och aktiva RP-servrar

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, började direkt på denna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka