Nekad Mahmoudish barlas | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mahmoudish barlas

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199176231568/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? TarkZ#0698

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdulla Trompantoy han är 22 år gammaDl och har en rätt så sorglig barkund. När Abdulla va liten så dog både hans mamma och hans pappa i en bilolycka. Hans mamma hette Margareta och hans pappa hette Göran. Abdulla pappa hade lite att göra med kriminella handlingar och andra saker det är lite därför Abdulla är som han är idag. Abdulla växte upp utan föräldrar och syskon det va darför han bodde hos en fosterfamilj som inte alls gillade honom. De bodde i ett litet hus i kanten av stan men när Abdulla va 18 valde han att flytta in till staden unive och lärde känna kompisar. Idag är hans kompisar det enda han har. Abulla har ett rätt så sorgligt liv då han har svårt att släppa det som hände med hans föräldrar. Men en sak älskar Abdulla att göra. Det är att käna pengar. Enda sedan han föddes har han varit intresserad av pengar och det beror på Abdullas pappa och hans kompisar. Abdullas pappa och hans kompisar lockade honom till att arbeta och käna pengar för deras gäng. Abdulla har även några kriminella kompisar som har gjort att han vill gå den vägen i livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har seriös rp och har kört ett tag på unive nu så skulle säga att jag vet hur man rpar på ett seriöst och bra sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga senarion som är roliga för mortpartens del och min

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att senariot ska vara roligt för båda parterna.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive för att jag har kontakt med många som spelar på unive som tipsar om servern och tycker att det är en bra server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka