Nekad Mahmoudabdulla | Chef-jobb ansökan [Jönssons] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lolle138

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönsson Fastighetsbyrå-Chef

Vad heter du IRL? Markus

Vad heter du på discord? Lolle138

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 2,5 månader.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att se till att vårt företag ska vara en av dem aktivaste på servern. Detta ska jag uppnå genom upprepade aktivitetskontroller i discord samt möte då och då ig. Jag kommer även anställa vettigt folk och ordna strikta intervjuer för att se vilka som faktiskt vill utveckla Jönsson. Eftersom jag är rätt aktiv kommer jag även att ha bra uppsikt på mina anställda och kommer då kunna se hur effektivt och professionellt dem arbetar. Därav kan jag även kan jag även ta rättvisa beslut angående upphöjning/nedsänkning. Jag vill även att vi ska ha ett event nån gång där vi står för typ ett hus som pris eller något men det skulle jag nog diskutera med mina anställda på ett möte först.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som fastighetsmäklare nu i ett par veckor. Har även jobbat som receptionist så jag vet precis hur man bemöter kunder samt säljer hus. Jag har också jobbat så yrken som Marja-Lisas så jag har en del erfarenheter inom sälj.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne ofta. Mest på kvällarna på vardagar men mer på helger. Kan ej ge någon exakt tid jag kommer vara inne då det varierar från dag till dag. Men ett par timmar om dagen iallafall.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart, Jag älskar att jobba på Jönsson så det spelar mig ingen större roll. Dock hade det vart kul att bryta inaktivitets-trenden och ta in någon enstaka ny till företaget.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Glömde att tillägga att jag även vart personal-ansvarig på Gripen Taxi AB.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka