Accepterad Mahmoud dubehöverinteveta | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199073445837

Vad är ditt namn i verkligheten? Mahmoud daoud

Vad är ditt discord namn? mahmoud323#9091

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mahmoud dunbehöverinteveta och är född 29 september 2000 och kommer från Syrien. Han hade levde i en fattig familj med två systrar pappa och mamma, han hade ingen undervisning efter som han it hade råd med det. Hans familj behövde ha pengar för att betala ränta så som en ung kille börja han med kriminalitet. Efter några år började det krig i Syrien och han behövde flytta till en annan land och han behövde göra det själv efter som hans familj har inte råd att sicka flera ut. Efter många månader kom han till Sverige men utan hans familj. Han behövde skaffa pengar snabbt för att sicka tillbaka till hans familj. Han börja med att sälja droger eftersom han brukade göra det i Syrien. Hans kompisar var med i ett gäng så han tänkte sig att han kan vara med också. Hans hjärta börja bli kall han sluta bry sig om något annat en: bilar, droger och tjejer. Han är 21 år och kommer håla med kriminalitet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag strävar för att komma in i djup rp och kan vara snäll/rolig. Jag ville spela i den här server och inte bryta några regler och om jag gör det av misstag kommer jag försöka och prata med support för att den här är min favorit rp server i Sverige just nu. Jag brukar vara online jätte ofta för att jag har ingen ting att gör på min fritid. Jag ser emot att kunna få spela på Unive och kunna bli kriminell. Det viktigaste och det jag kommer att bidra med är hög rp nivå.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har sätt många Youtube videor och nästa alla säger att den är bäst. Mina kompisar kör också en av dom är kriminell och jag vill vara med i hans gäng.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar har kört den i en lång tid och dom rekommendera den och Youtube.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Få så hög rp nivå som möjligt och att hitta nya vänner. Jag vill köra en snygg bil och gå på fäster. Jag ser i mot att uppleva detta.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill komma in i min karaktär och hjälpa andra att komma in i djup rp genom att ha själv hög rp nivå. Jag vill bli kriminell och komma in i ett gäng.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag brukade köra Centralen rp men nu kör jag bara Unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja självklart.

Tillbaka