Nekad Mahmodi | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BL1XT

Medlem
Meddelanden
316
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Club De Muneno

Vad heter du IRL? Melvin

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 300+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på detta jobb eftersom att jag vill ha ett större ansvar där man får folk att ha roligt och ett rent allmän bra tid. Jag har varit biträdande på Marja lisas, Läkare inom sjukvården, och erfaren försäljare på brittas och tycker nu att jag ska få ett större jobb och ansvar för att få ett gott intryck hos andra. Jag har ju även varit anställd på The Palace så vet lite vad yrket innebär och kände att det är ett roligt yrke!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har faktiskt erfarenheter inom jobbet eftersom att jag har varit anställd på The Palace och det kändes som ett riktigt roligt yrke där man möter nya ansikten och får andra att ha det roligt och liknande. Jag har även erfarenheter om hur man ska möta människor i spelet och utanför (IRL), eftersom att jag har jobbat på ställen där det krävs.

Berskiv din karaktär? Jag är uppväxt med min familj där både mamma och pappa. Där mamma jobbar inom sjukvård och pappa inom polismyndigheten. Jag hade bra utbildning från både grund skola, gymnasiet och högskola med godkända betyg i alla ämnen.
Jag är nu 20 år gamma och ska snart fylla 21.
Jag är ganska öppen, glad och engagerad kille. Öppen menar jag med att jag inte är blyg utan kan prata med vem som om in princip vad som helst. Engagerad menar jag med att jag tar alltid jobb och liknande i första hand och hjälper gärna till vid problem.
Jag gillar att köra bil och har ett stort intresse för bilar, spela sporter och att hänga med kompisar.
Jag hjälper och löser gärna problem hos folk så de får det så bra som möjligt. Jag gillar även att få människor att ha en så bra och rolig tid som möjligt.

Hur ofta kommer du vara inne? Minst 2-3 timmar varje dag upp till 7+ timmar
Måndag: 16:00-23:00
Tisdag: 15:30-23:00
Onsdag: 16:00-23:00
Torsdag: 15:30-23:00
Fredag: 16:00-06:00
Lördag: 11:00-06:00
Söndag: 11:00-23:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut! Eftersom att det finns andra saker jag kan hitta på och ägna mig åt. Men detta är vad jag har mest intresse av just nu.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej! Jag håller mig bara till en server eftersom att det kan leda att jag blandar ihop saker med en annan server som inte är så seriös som denna.

Har du läst våra Regler? Ja! Jag har läst alla regler angående servern, discorden osv.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka