Nekad Mahmodi | Ban överklagan [JagHeterOskar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BL1XT

Medlem
Meddelanden
316
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198269495501/

Ditt Hex-ID: 1100001126e78cd

Vad är din discord tagg? BL/\XT#6351

Vem var det som bannade dig? Ahmed Khan

Hur lång tid var din ban? 29 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag har skjutit utanför en jaktzon.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag tydligen skjutit utanför en jaktzon. Jag visste ingenting om någon jaktzon eller liknande. Och att det är en strikt och super viktig regel att man inte använder jaktvapen utanför en jaktzon.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade inte för så länge sedan skaffat jakt license eftersom att jag skaffade ett jaktvapen och skulle då pröva skjuta med den lite. Så jag står lite längre in på en öppen mark en bit ifrån en väg där min kompis står och väntar på mig. Jag visar då upp mitt nya jaktvapen och då råkar avfyra 2 skott som åker upp i luften. Precis innan detta var jag vid en strand nära sandy shores och skjuter 3 till 5 skott ner i vattnet för att pröva mitt nya jaktvapen. Sedan efter jag råkat skjuta två skott upp i luften så blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den tidigare avstängningen jag fick var att jag tydligen spelat powergaming vilket inte var fallet. Utan det som hände var att jag skulle köra ut från parkeringen vid torget. Då kommer det en ambulans på min vänstra sida som jag ska väja för enligt väjningplikten. När jag då stannar så kör en kille rakt in i mig bakifrån då jag ramlar av min cross. Jag ställer mig då upp och han som körde på mig gick ut ur bilen och frågade om jag var okej och liknande. Jag säger då att jag är okej bara att jag har lite ont i ryggen. Jag tänkte sedan då köra direkt till sjukhuset. Då ser några poliser denna händelse men hör då förmodligen inte för dom stod ett par 10 meter bort. Så då gick dom förmodligen på eget initiativ och bannar mig för powergaming vilket inte var fallet. Det löstes sedan av blev klassat som missförstånd.
Det jag lärt mig från denna avstängning är att spela lite extra utifrån sunt förnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Försökt få fram mer information inom jaktområdet. Men även var och när man får använda vapnet och vad som gäller.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte använda saker som jag inte har någon aning om vad som gäller angående saken och att följa alla dessa strikta regler genom att läsa på dem lite.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka