Nekad Mahmod Andersson | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mahmod Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/GLEJ/

Ditt Hex-ID: steam:11000013874b8af

Vad är din discord tagg? GLEJ#9073

Vem var det som bannade dig? Hammarl0f

Hur lång tid var din ban? Permanent bann

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare, sitter o lallar i discord, indragen medlem 2 gånger på 3 dagar. c loggar osv.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag bytte ämne väldigt många gånger som inte har något med saken och göra och att jag combat loggar är inte sant. Om de menar när polisen körde efter mig sen när jag stanna körde någon på mig. Jag gick ut och gick fram till personen då blev jag kickad 1 timme. Jag blev bannad av en annan mod därför kan de se det som combat logging.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det hela börja med var att jag ville fråga en staff i support om en krim fråga eftersom jag ville köpa det. Vill fortfarande köpa krim roller och göra intervju. Jag hade fråga en fråga om hur de anställer mig som ett gäng. Jag ville fråga det eftersom jag såg på en unive youtube kanal som heter Grow master och på hans f3 meny står det att han är anställd hos spring ab-springpojke och att jag också ville ha så när jag blir krim. Jag fråga de alltså hur de anställer folk som gäng väldigt otydligt. De började prata om att jag behövde bli medlem och sånt. Jag frågade samma fråga igen fast lite mer tydligt. De frågade mig om jag hade tagit något. (substanser). I mina ögon tycker jag att man inte respekterar någon om man frågar en sådan fråga. Så jag fråga samma fråga igen och sa att jag förståd. De sa att bossen fick anställa mig. Efter det tog de in Limpis och muta mig och diskuterade. Sedan sa de att jag hetsade mot de och att jag fick en bann. Jag var trevlig och sa bara hejdå ha en trevlig dag. Tänkte inte så mycket mer på det. Jag såg att jag blev bannad från discord servern. Jag ville se om jag var bannad på fivem servern. Jag fick in och spelade lite. Polisen jagade mig och jag finta de. Jag spawnade en bil sen åkte jag för snabbt när jag såg att polisen kom mot mig. De satte på sig sina sirener jag stannade och en grabb körde in i min bil. Jag hoppade ut skadad och sedan gick jag till snubben som körde över mig. Jag var arg på han eftersom jag kom till skada. Sedan blev jag kickad 1 timme. Nu anklagar de mig för combat logging som jag förstår eftersom de inte visste att någon kickade mig och att jag inte lämnade fivem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel eftersom att jag hetsade mot staffsen. Jag skulle tagit det lugnt och låtit de prata till punkt samt kunde jag formulera min fråga på ett väldigt bra sätt så att de förstod den bättre.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 av de var ooc eftersom jag förstod inte vad det innebär. Jag skulle egentligen läst på lite extra om det. Jag har kollat på en video om det. Youtube kanalen heter Unive Roleplay. 1 bann när man använder tjänstefordon som var felaktig bann som visade sig att det absolut inte var jag. Sen en 2 vdms om när jag råkade köra över 3 pers mitt på gatan och den andra var att jag körde över en person med mening när han var afk. Personen hade på sig en midjeväska (becknarväska på piren). En var staff disrespect när jag sa h-ordet till en staff som jag ångrar mycket eftersom man inte får disrespektera någon. Sen har jag fått småbanns och kicks på typ 1 timme för att jag skojade runt sen blev jag skojade runt. Blev bannad sen för combat logging + sunt förnuft för jag lämnade efter polisen var efter mig när jag egentligen var under marken. Sen blev jag bannad för Rdm+ suntförnuft för jag slog fel kille. Killen slog mig så jag slog tillbaka men plötsligt sprang han iväg och träffa hans kompis. Sen dödade de mig helt sen efter. RDM + Suntförnufft. Jag skulle se vad som hände vid grovestreet och min bil gick sönder jag spawna en ny bil tänkte tanka den sen var det mer folk där. Såg en person som jag trodde ägde och var föraren av bilen. Jag slog han i huvudet för att den som ägde bilen eller körde runt i den körde på mig, jag svär på min mamma och pappa och gud att de körde på mig typ 2 gånger med mening. Men tyvär hade jag inte Medal tv som jag instellerat nu. Tanken var att hämnas. 1 gång eftersom att jag döda en kille för att han lekte ball och slog mig och fråga efter hackor när jag inte ville ge han.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut, jag skulle pratat mer tydligare och formulerat mig på ett bättre och proffsigare sätt och låtit de säga sin mening innan jag ställde samma fråga om igen. Jag trodde att de inte förstod min fråga så därefter jag ställde samma fråga om igen försökte jag formulera det på ett bättre sätt men de förstod inte mig som jag förstår i efterhand. Istället för att hetsa skulle jag tagit det lugnt och fint. Jag skulle inte lallat så mycket som jag gjorde.

Jag ska få en ny chans eftersom jag har lärt mig nu. Har varit bannad ganska länge och det har tvättat min gärna. Jag kommer spela för att det är kul och inte göra samma mistag genom att rpa bra på servern och formulera mig mer proffsigt och inte lalla runt i discord som jag gjorde häromdagen. Jag lovar att jag kommer skärpa mig. Det är klart med lallandet i discord.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Att inte hetsa och lalla i discord.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Om du undrar varför jag skapade ett nytt konto sa en helper det till mig

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka