Mahmaman | Whitelist ansökning (Alex - Goggel)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mahmaman

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Mahmaman

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/federalMamba/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mahmod Abdalla

Vad är ditt discord namn? Emeral#8582

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adrian Capell är en hoppfull entreprenör som vill göra skillnad i samhället. Han har god uppsikt om hur man kan tjäna pengar på ett effektivt sett. Ett av hans favorit sätt att tjäna pengar är att sälja bilar och inte bara lata sig. Han vill i nuläget bli en bilförsäljare och förhoppningsvis kunna bygga upp sitt företag. Han är född år 1995 den 13 mars och är alltså exakt 25 år och 18 månader. Han kan vara lite aggressiv mot Mekonomen arbetare då han tycker bilarna han säljer är i topp skick HELA tiden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad då jag gillar rp spel och tar det väldigt seriöst för det är inte många som gör det. RP spel får mig glömma all bekymmer i livet och all stress försvinner. Jag rpar ganska mycket och det är det bästa jag vet. RP på denna server är lik verklighet har jag hört från antal personer som spelar/spelat denna RP och jag vill gärna ta del av denna härliga upplevelse.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har tagit paus från rolepay och vill tillbaka på den världen igen. Jag är väldigt bra på RP och jag kan skapa grymt bra scenarion. Jag följer alla regler och jag tar ansvar ifall något jag gjort. Jag vill att RP ska leva ut och bli så realistisk som möjligt.

Hur många timmar har du på FiveM? 164 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag blev tipsad av en vän och såg lite på youtube.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka