Nekad mahdi allah | Ban överklagan [linuS]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

m3hdi07

Icke Medlem
Meddelanden
462
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199231617961

Ditt Hex-ID: hittar inte

Vad är din discord tagg? Mahdi allah#1917

Vem var det som bannade dig? linuS

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du slåss inne på sjukan utan nån anlednig suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag slågss men det va en anlednig det e drf jag slåg han

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va i falck och laga min bil sen kom min kompis och ville laga min bil sen jag sa att jag ville betala för den sen sa de ja och då höjde priset det skulle vara typ på 200kr han sätt den på 400kr sen jag bah är du dum det kostar inte så mycket och laga en tant bil sen börjar vi pratar om det sen kom någon anställd och sa nej det kostar inte så och jag har jobbat på falck innan och jag vet priserna typ och jag har jobbat på meko innan också så jag vet mycket om det sen en kille som sa att han skulle laga min bil för 300kr jag bah okej gör det och skicka faktura till mig och han sa okej efter det så sa jag till min kompis att komma vi pratar vad som hände igår och han sa okej sen kom killen som sa att bilen kostar 400kr och sa till mig gå ut och jag bah nej jag ska vänta på min kompis sen han bah nej jag bah hållkäften sen gick jag där ifrån och sen sa han gå ut jag gjorde inte det jag ståg vid min kompis bil och då börjar han säga saker och då slåg jag han och gick där ifrån sen springa han efter mig och slåg mig sen rpa jag och gick ut där ifrån springa iväg men han följade efter mig sen börjar vi slåss utan för och jag bah det räcker han bah nej och försätta slåg mig tills jag fick 1hp och jag sa att han kommer få tbx det han gjorde så jag gick där ifrån med min kompis till sjukhuste sen sa min kompis att han va har och sen vänta jag tills han gick ut och börja slå han tills han fick 1hp och sen slåg han mig igen då slåg jag sista slaget där dög han sen sa en kille ut har ifrån och jag gjorde det som han sa så åkte vi iväg och sen åkte vi till meko sen dög min kompis från en bugge sen bliv jag bannad efter det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ban vara inte bara mitt fel hans också

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första ban vara det fel ban och den andra va glömde rpa när jag lagade bilen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja såklart att inte slåss på såna ställen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja mycket lärt mig inte slåss på såna ställen och skiti såna saker

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka