Nekad mahdi allah | Ban överklagan [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

m3hdi07

Icke Medlem
Meddelanden
462
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://s.team/p/gqrk-gqpn/mdqkjvcc

Ditt Hex-ID: 11000014bc74ba9

Vad är din discord tagg? 23 Savage#3731

Vem var det som bannade dig? ᆯ Hammarl0f

Hur lång tid var din ban? p ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bidrar med låg rp, metar i egen discord och skärmdelar med flera personer under stormning av gäng. Verkar inte lära sig av tidigare banns och åtgärder.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag satt och dela skär till min kompis som inte spelar på unive och vi skulle storma ett annat gäng..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det finns inte mycket att berätta men AA kan säga iaf lite jag och mina vänner sätt i huset och storma los reyes då åkte vi ditt så vara det ett till gäng som va utan för och sen pratade vi med de och allt va fuckt för att alla skrek på varandra för att alla visste inte vilka de va så jag pratade med de och sa att vi kommer att storma de sen va ett till gäng utanför vet ej vilka de va så såg vi att de hade grönt på sig då sa vi att det va gisf(kan ej stava till) aa så pratade vi sen sa de vi stormar så gjorde vi det och sen va los reyes inne i huset va fega och inte valde att komma ut därifrån så alla gick därifrån sen pratade jag med gänget att skriver 2 när de kommer ut sen va vi ute på gården hos los reyes för att vänta tills någon kommer ut sen efter 3 min så kommer de ut så sa vi att vi är med er vi ville lura de sen sa vi 123 sen sjukt vi de men folk hann kom in i huste så vi storma huste sen en av mina vänner lotar de av någon anleding men vi försätt att gå in i huste sen gick alla ner och källaren så döda vi de som va där sen fick vi gå in i support och snacka om allt som har hänt och sånt.........

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja asså det e våran fel att vi skärmdelade mitt i en stormning

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ett par felaktigt som man fick när man började men de andra vara typ grov powergaming och rdm, slåss,lallar på piren, typ de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kan göra annorlunda att meta inte sätt inte i dc när du spelar fivem försöka att inte ljuga för staff säg alltid sanningen och ska hålla mig borta från de som gör fel för att de som gör fel gör jag oxå fel då hämnar jag i skiten och blir bannad och blir av med mina roller blir p bannad och allt ni sa att denna server är inte till mig och att jag ska byta nej ska aldrig ge upp ska stanna och göra community bättre inte sämre m jag blir godkänt så ska jag bli medlem ansvarig och support ansvarig vill göra communityet till bättre

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag 1. att inte ljuga för staff 2. att inte clogg i ett scenario 3. att inte skärmdela i en stormning 4. man ska alltid säga sanningen 5. försöka gå ur de som gör fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag och jag ska aldrig göra om det igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka