Vad är ditt namn i verkligheten? mahdi
Vad heter du på discord? 23 Savage#3731
Ange ditt födelsedatum 28 December 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. måndag-15.05-till 17.50 (fotboll träning) (18.40-20.30)
tisdag 14.55-till 16.45 (fotboll träning) (17.10-19.00)
onsdag 14.40-till 22-00
torsdagar 14.50-17.45(fotboll träning( 18.40-20.30)
fredag 14.50-00
lördag 12-00
söndag 12-22.30
på lördag och söndagar har jag matcher
Hur länge har du varit medlem på Unive? över 3 månder
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) aa 10 gånger
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En bra servervakt enligt mig är en servervakt som tar ansvar för servern och som är väldigt aktiv. någon som vill att Unive ska gå framåt genom att visa en bra och legitim rp och vill att folk ska ha bra rp nivå genom att visa en bra rp nivå. en förebild som vill allas bästa, visa att man inte ska göra regelbrott och kan alla regler på servern. En bra servervakt visar ett gott intryck mot högre uppsatta eller andra rpare på servern. Att man tar tag i saker och problem och inte skiter i dem och låter dem sköta sig själva. vet hur man bra och kortfattat skriver ett ban-meddelande så att rparen lär sig efter sin ban. Man ska vara snäll bemötande och öppen för frågor även om dem är "dumma" och även kunna säga nej tex om någon ber om ress även fast dem inte har klipp eller om du vet att dem dog av anledning. En bra servernakt kan commands som:
/Svbann (id) (anledning)
/Kick (id) (anledning)
/toggleid (man har toggle id över andra pers.)
/who (man ser andra pers roller)
/revive (du ravvar dig själv)
/revive (id) (du ravvar en annan person)
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att hjälpa till med att utveckla rpandet men ändå rpa jag kommer hålla mycket koll och det kommer nog bli mycket kicks och bans från min den för att jag vill hjälpa till med att folk ska utveckla sin rp och inte lalla jag vill att unive ska förbättras och man ska hjälpa icke medlemmar som ksk inte spelar rp och lära de och lära de och om de gör fel inte banna de direkt ksk kicka de och skriva vad de ska förbättra och ksk be en staff och dra in de i support och hjälpa de så att rpandet blir roligare jag har märkt att det är måna sv som inte kickar eller banar vid visa lägen där det tex ska bli bannade eller kickade och det tycker jag är mycket fel och jag kommer ej vara en sådan person för jag vill hjälpa och utveckla.jag har många kunskaper då jag varit helper kan många kommandon som sv tex. sv-ban (Id) (anledning) och det banar en person i 1 timme och om det är för lite så skriver jag i sv-ban förlängningar då förlänger en staff den bannen sen har vi /kick (id) oh anledning om någon tex lallar eller så så kan det vara som en varning sen har vi för att se folks id kan jag göra en /toggleid eller page down.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. buse kan räknas tex som att man revivar någon i ett skott scenario som inte ska bli revived och jag ksk banar någon som lallar med mina kompisar men jag bana inte mina kompisar eller jag ksk revivar mina kompisar bara för de ber om det när det inte ska ha revv eller om jag banar någon för mina vänner säger så men de ska inte ha ba egentligen eller typ kickar någon som inte har gjort ett fel när det är min kompis som gjort felet
Vad heter du på discord? 23 Savage#3731
Ange ditt födelsedatum 28 December 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. måndag-15.05-till 17.50 (fotboll träning) (18.40-20.30)
tisdag 14.55-till 16.45 (fotboll träning) (17.10-19.00)
onsdag 14.40-till 22-00
torsdagar 14.50-17.45(fotboll träning( 18.40-20.30)
fredag 14.50-00
lördag 12-00
söndag 12-22.30
på lördag och söndagar har jag matcher
Hur länge har du varit medlem på Unive? över 3 månder
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) aa 10 gånger
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En bra servervakt enligt mig är en servervakt som tar ansvar för servern och som är väldigt aktiv. någon som vill att Unive ska gå framåt genom att visa en bra och legitim rp och vill att folk ska ha bra rp nivå genom att visa en bra rp nivå. en förebild som vill allas bästa, visa att man inte ska göra regelbrott och kan alla regler på servern. En bra servervakt visar ett gott intryck mot högre uppsatta eller andra rpare på servern. Att man tar tag i saker och problem och inte skiter i dem och låter dem sköta sig själva. vet hur man bra och kortfattat skriver ett ban-meddelande så att rparen lär sig efter sin ban. Man ska vara snäll bemötande och öppen för frågor även om dem är "dumma" och även kunna säga nej tex om någon ber om ress även fast dem inte har klipp eller om du vet att dem dog av anledning. En bra servernakt kan commands som:
/Svbann (id) (anledning)
/Kick (id) (anledning)
/toggleid (man har toggle id över andra pers.)
/who (man ser andra pers roller)
/revive (du ravvar dig själv)
/revive (id) (du ravvar en annan person)
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att hjälpa till med att utveckla rpandet men ändå rpa jag kommer hålla mycket koll och det kommer nog bli mycket kicks och bans från min den för att jag vill hjälpa till med att folk ska utveckla sin rp och inte lalla jag vill att unive ska förbättras och man ska hjälpa icke medlemmar som ksk inte spelar rp och lära de och lära de och om de gör fel inte banna de direkt ksk kicka de och skriva vad de ska förbättra och ksk be en staff och dra in de i support och hjälpa de så att rpandet blir roligare jag har märkt att det är måna sv som inte kickar eller banar vid visa lägen där det tex ska bli bannade eller kickade och det tycker jag är mycket fel och jag kommer ej vara en sådan person för jag vill hjälpa och utveckla.jag har många kunskaper då jag varit helper kan många kommandon som sv tex. sv-ban (Id) (anledning) och det banar en person i 1 timme och om det är för lite så skriver jag i sv-ban förlängningar då förlänger en staff den bannen sen har vi /kick (id) oh anledning om någon tex lallar eller så så kan det vara som en varning sen har vi för att se folks id kan jag göra en /toggleid eller page down.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. buse kan räknas tex som att man revivar någon i ett skott scenario som inte ska bli revived och jag ksk banar någon som lallar med mina kompisar men jag bana inte mina kompisar eller jag ksk revivar mina kompisar bara för de ber om det när det inte ska ha revv eller om jag banar någon för mina vänner säger så men de ska inte ha ba egentligen eller typ kickar någon som inte har gjort ett fel när det är min kompis som gjort felet