Accepterad Magrehb | Medlem ansökning [Emnez] [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Magrehb

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tito

Vad är ditt discord namn? titoaffe#7692

Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 1997

Berätta om din karaktär. Hassan Byn är en 25-årig professionell boxare som tycker om att lyssna på musik, spela tv-spel och fiska. Han är ödmjuk och sann, men kan också ha attityd och lite Street.
Han är från Marocko.
Han började studera mekaniker på college men avslutade aldrig kursen. Hassan tog saker i sina egna händer och började träna boxning och la väldigt mycket tid och träning, vilket resulterade till att han lyckades med drömmen om att vara en proffsboxare i elit nivå.

Hassan har på senare tid skapat ett stort intresse inom diamant industrin, han har precis fått jobb som gruvarbetare och är väldigt engagerad inom yrket. Han har väldigt stora planer.

Fysiskt är Hassan i bra form. Han är väldigt lång med brun hy, gyllene hår och blåa ögon. Han har utstickande öron och ett väldigt charmigt leende.

Han växte upp i de norra delarna av Marocko. Hans föräldrar separerade när han var liten, trots förutsättningarna så växte han upp lycklig med ett stabilt hem.

Han är för närvarande inte i ett förhållande och är singel i dagsläget.
Det är något speciellt med Hassan, kanske är det hans goda vilja eller kanske är det helt enkelt hans attityd. Men ändå tenderar folk att hålla sig på hans goda sida, samtidigt som de önskar att de var mer som honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att vara så realistisk som möjligt. Jag vill ha roligt, bilda minnen och skapa roliga scenarier både för mig och andra i Unive. Jag vill bidra med möjligheter för andra i staden och vara en förebild.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska ha roligt även om det inte gynnar dig, fastän planen var annorlunda. Bilda en bra uppfattning och vara så realistisk som möjligt. Allt kan hända, situationer kan ändras väldigt fort och det tycker jag är väldigt unikt och roligt. Man ska ha roligt ihop helt enkelt och inte tro att man alltid ska vinna eller ha makt.

Hur hittade du Unive? TikTok. Twitch

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, glöm inte att du har 48 timmar på dig att ta intervju annars automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka