Accepterad Magnus Torktumlare | Medlem ansökning (idapiiida) [duden] [eric_cool]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jolle55

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? _bonkel_

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Magnus Torktumlare Född 1999-01-08

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snabbtänkt, Rolig & smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han växte upp utan pappa i slumarna, hans mamma jobbade 2 jobb för att stödja sina barn, Magnus har 3 syskon, 2 yngre och en äldre. När han blev äldre så gjorde han dåligt i skolan och än idag så lever han med sin mamma. i framtiden så satsar han på att få ett bra jobb så att han kan stödja sin familj och mamma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bidrar till roliga och långvariga scenarior.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska bli roligt för båda i scenariot och inte bara tänkta på säg själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm man får inte använda sitt fordon som ett vapen, rdm till exempel jag befinner mig vid garaget och det är en annan person där jag väljer att döda han utan något bakom liggade scenario eller giltig anledning, Powergaming vilket innebär att man istället att spela för realism så spelar man för sina egna fördelar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Ursäkta för det tagit sån lång tid!

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka