Nekad magnus sletten | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

magnus sletten

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? Sursockradeulle

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Magnus sletten är en kille född 1989-03-24. Han har en pappa, mamma och en store bror. Han pappa jobbar som bilmekaniker och hans mamma jobbar som städare. Magnus bror jobbar med sin pappa som bilmekaniker. Magnus har alltid gillat skolan. Han gick ut med bra betyg. Men efter skolan har han inte jobbat nåt än. Men det hände en tragisk olycka för 1 månad sedan där hans pappa tyvärr gick bort och han flytta till en ny stad då hans Mamma inte hade råd att bo kvar när hon var ensam med två barn.

Han kom till den nya staden för ungefär en månad sedan och fick svårt att hitta nya vänner. Han hade ingen att vara med och det ända han gjorde va att köra runt i sin bil om dagarna. Men tillslut hittade han en vän som heter Liam. Liam och han har samma intresse om snygga och snabba bilar så dom har det väldigt kul när dom åker runt i staden. Magnus dröm är att äga en BMW m3.

Men nu vill Magnus söka medlemskap för att sedan söka jobb på mekonomen då han har lärt sig mycket om bilar eftersom han har hjälp sin pappa väldigt mycket i verkstaden och därför har han fått väldig mycket bra kunskap om bilar och tycker det är väldigt kul att mecka med bilar.

Han känner sig väldigt glad över att ha flyttat till en ny stad och få börja om i livet och tänka på annat pågrund av vad som hände med hans Pappa. Och ser fram emot att träffa nya människor och lära känna arbetskollegor och lära sig nya saker inom bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska skapa roliga scenarios och komma med ett seriöst och moget rp jag ska bidra socialt genom att stoppa bråk och jag ska bidra inom jobbet och vara trevlig mot bemötande kunder och försöka hjälpa de så gott jag kan. Jag kan göra något som får alla i servern glada jag kan göra så att de skrattar och har roligt. Och jag kan få Rpn att se mer seriös ut då jag skapar scenarios då andra i servern måste rpa seriöst på. Jag vill helt enkelt bara bidra med så mycket jag kan och försöka göra så att RPN runt mig är bra och seriös och att alla följer era regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid ska "vinna" på varje scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Att endast spela för att uppnå enskilda mål, exempelvis ha mest vapen i erat förråd, tjäna mest pengar och bortse att göra de roligt för båda är POWERGAMING. RDM random deathmatch

Har du någon erfarenhet inom rollspel? spelat på många serverar som deepcity, vation och mer

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tackk

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka