Dubbelpost Magnus knutsson | Medlem ansökning [wibban]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Magnus knutsson

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013078243/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melker Axelsson

Vad är ditt discord namn? Köttbullen05#6936

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Magnus föddes år 1988 där växte upp i förorten med Magnus hade dåliga förhållanden. Dålig relation med sina föräldrar och vänner utan framtid. Detta ledde till att han började att snatta i ung ålder. Och vilket ledde till att han i ung ålder kom in i fel kretsar och han började att hålla på med olagliga substanser. Som ledde till att han blev beroende och började att hålla på med kriminella. Nu lever han på gatan och har knappt några pengar. Och alla hans före detta vänner sitter inne.
Magnus har även ett stort intresse för bilar och motorer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har nyss börjat spela här och tycker det är kul, därför vill jag bli en del av erat comunity. Och för att jag vill kunna spela utan att vara så begränsad i mitt rp. Och för att jag är ny till rp och vill kunna utveckla mig själv och min karaktär inom rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag tycker att det är en bra server med många aktiva medlemmar viket gör att det blir som ett riktigt samhälle, vilket är det jag är ute efter i mitt rp och för att mina vänner spelar det här.

Hur hittade du Unive? Via mina vänner som spelar här.

Vad har du för mål med ditt rollspel? ag vill utveckla min karaktär och mig själv inom rp.
Min karaktär Magnus vill jag utveckla genom att göra honom kriminell och skaffa honom kontakter och ett fungerande liv som kriminell. Men även för att skaffa bilar och fordon då det är Magnus intresse.
Jag spelar inte för att göra Magnus rik, utan för att ha roligt och för att bidra till ett roligt rp för alla på serven och för att sprida en go känsla för alla på serven.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha det roligt och se till att alla andra har det roligt och bidra med bra rp och en go känsla på discord och serven. Och för att utveckla mig själv inom rp då jag är ny till det.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka