Nekad Magnus Bronsballe | Whitelist ansökning [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Magnus Bronsballe

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/1251dd5156/

Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? hansson#5273

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2004

Berätta om din karaktär. -Min karaktär heter Mange Bronsballe och föddes den 14 februari 1988 i Östersund. Under hans skolgång hade han rätt okej betyg. Han hade dock svårt att få kompisar då inte så många delade samma intresse som han. Han brydde sig inte så mycket om det då han kollade på mekaniker videos på rasten och han tyckte det var roligt. Efter skoldagarna tillbringade han all sin tid på sin farsas jobb, en liten verkstad vid namn AutoExpert. Han var där från 15:00 till 22:00 på kvällen och mekade med kunders bilar samt hjälpte sin pappa att renovera vissa, som ni säkert hör var han väldigt bra på det han gjorde. När han var 15 år sökte han till Fordons- och Transportprogrammet. Han Kom in på den linjen då han hade dom betyg som krävdes. Det gick väldigt bra för han då Fordon var något han kunde och framförallt hade spänderat hela sitt liv på. Han började nu få många vänner då dom delade samma intressen (förklara varför). Mange gick sin yrkespraktik hos mekonomen när 16 år. Dom var väldigt nöjd med hur han presterade så dom gav han en vikarieplats där. Efter han hadde praktiserat där sista gången när han var 18 år var dom väldigt nöjd och kände att det här är en
kille som har valt rätt branch. Så dom erbjöd han ett jobb. Självklart tyckte han detsamma och tackade ja till erbjudandet och jobbade kvar till han var 21 år. När han var 21 år flyttade han till er stad för han hade hittat kärleken och ville skapa familj i er stad. Så nu bor han i en 3 med sin flickvän och sin son. Han letar nu efter ett nytt jobb som mekaniker.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag vill utforska och testa på många olika rp scenarion på den här servern. Jag har tidigare tagit en lång paus från RP men känner att det är dags för mig att komma tillbaks till denna server nu. Innan min paus lirade jag även på den här servern väldigt mycket så det är därför jag är tillbaks hit, för jag vet att den var bra när jag var hör sist. Också varför jag vill bli whitelistad är för att kunna ansöka till jobb som kräver att man är whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som jag sa, jag vill bli whitelistad för jag ser fram emot att köra på denna server, och vill ha whitelist för att kunna söka jobb som kräver wl!

Hur hittade du Multistaden? Jag har spelat på Multistaden innan så jag visste om denna server redan. Men första gången jag hittade den antar jag att det var igenom topplistan av alla svenska servrar eller en rekomendation av en vä.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa bra och roliga scenarion för alla olika parter inblandade. Också att vara bra förebild för andra RP:are och vissa ett gott exempel genom att följa reglerna!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, eftersom jag är ny tillbaks så är detta den ända severn jag kör på, vilket jag kommer att fortsätta med så länge jag trivs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka