Accepterad Magnus Bronsballe | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Magnus Bronsballe

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Användarnamn: Magnus Bronsballe

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/1251dd5156/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Pontare

Vad är din discord tagg? hansson#5273

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Dryg mot staff. och sa n ordet i kanal.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sa n ordet och sen när jag dom kom in erkände inte jag från början. Och dom tyckte att jag var dryg i discorden och inser n efter att när dom försökte hjälpa mig var jag väl inte så go tillbaks.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hoppade in i ett rum där det satt några personer vi var inblandad i ett scenario med. Han var väldigt kaxig och jag trodde jag skulle bli tuff om jag kallade han för massa kränkade ord. Vilket helt klart bara är helt fel. Sen hoppade vi ut ut stör ej kanalen sen så blev jag bannad när jag satt i ett annat rum med min kompis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% inte en felaktig ban. Jag tycker jag förtjänade ban efter jag sa till n-ordet till en kille. Ingen server ska tolerera såna ord. Och det för väldigt väldigt dumt av mig att säga det. Och kan lova att det aldrig kommer hända igen om ni väljer att unbanna mig. Varför jag gjorde som jag gjorde var för att han var väldigt kaxig för ett scenario han hade gjort fel. Och jag blev väl konstigt nog arg därför och ville känna mig dominant genom att slänga ut mig dom orden. Vilket också är så himla dumt. Det enda det bevisar är att man är dum i huvudet vilket jag klart är efter ha sagt sådana ord. Det för mig inte dominant på något sätt. Och det förstår jag efter.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att inte agera för snabbt. Vilket jag brukar kunna göra. Alltså att jag inte tänker igenom innan jag agerar, vilket är väldigt dåligt och osmart i vissa fall. Som exempelvis denna gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag ska alltid uppskatta hjälpen staffsen ger och aldrig tycka att jag är mer värd än andra. Alltså tycka att jag förtjänar bättre hjälp än andra. Och som jag sa förut tänka igenom vad jag säger innan jag säger.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Det har jag defentivt gjort. Jag kommer träna på att hålla mitt humör på rätt sida. Jag kommer inte göra om det där någon. Och jag ber verkligen om ursäkt till er och dom som var med. Och vill speciellt be om ursäkt till staffsen. Man ska uppskatta eran hjälp oavsett vad. Och jag kommer göra det. Jag kommer även respektera stör ej. Och förstår att jag kunde ha tilkallat en staff om hjälp med konflikten istället för att hoppa in i rummet och ta saken i egna händerd.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka